Covid

• Trådstarter Trådstarter J
  • Opprettet Opprettet

J

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Vårspirene 2021
September To Remember 2022
Noen her som jobbe på skule eller i bhg som er redd for smitte? Eg begynne å kjenne på at eg er redd for å bli smittet.
Eg jobber som ringevikar i barnehagene (per nå bare hos ein barnehage), og er student, der me også har besøk av barn fra barnehager. Som vil sei ganske mange nærkontakter.
Eg har ikkje tatt 3.dose og hadde egentlig ikkje planer om å ta den heller.
Ka tenke dokke andre som jobbe i skule/bhg?

Jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage. Jeg har tatt 2 doser av vaksinen, blir jeg smittet så blir jeg smittet. Ska jo tåle det med tanke på vaksinene, avventer med dose 3 til 2. trimester. :-) slik er samfunnet idag tenker jeg. Mange jeg kjenner har blitt smittet på butikk osv, så vi vet jo aldri.

Jobber på barneskole, og er innom nesten alle trinn på skolen. Tatt 2 vaksiner, men venter med dose 3, tror helst etter fødsel, men usikker, kanskje langt inni 2.trimester. Må nok se ann situasjonen når den tid kommer.

Jobber på skole tatt to doser. Blitt sykemeldt pga smitterisiko frem til jeg får tatt dose 3 i 2.trimester (foreløpig sykemeldt i 4 uker, men uoffisielt til jeg kan ta 3.dose)

Jeg jobber i bhg og kjenner på det samme. Er sykemeldt i ei uke nå og fikk sms i dag om et barn som ble bekreftet smittet i helga på en annen avdeling enn den jeg jobber på. Men jeg har veldig lite lyst å bli smitta. Skal snakke med legen i neste uke, så får se hva vi finner ut da. Har 2 doser og tenkte også å vente med dose 3 til senere. Alt er så usikkert..

Jeg jobber i bhg og kjenner på det samme. Er sykemeldt i ei uke nå og fikk sms i dag om et barn som ble bekreftet smittet i helga på en annen avdeling enn den jeg jobber på. Men jeg har veldig lite lyst å bli smitta. Skal snakke med legen i neste uke, så får se hva vi finner ut da. Har 2 doser og tenkte også å vente med dose 3 til senere. Alt er så usikkert..
Ja eg vett at tidligere hadde en rett på svangerskapspenger, men nå trur eg ikkje det er så lett.
Er lite smitte her men plutselig eksplodere det, ihvertfall eg sko kan i teorien jobbe i ganske mange barnehager etterhvert

Ja eg vett at tidligere hadde en rett på svangerskapspenger, men nå trur eg ikkje det er så lett.
Er lite smitte her men plutselig eksplodere det, ihvertfall eg sko kan i teorien jobbe i ganske mange barnehager etterhvert
Ser den ja. Men jeg er ikke sykemeldt pga covid og fare for å bli smittet foreløbig..

Back
Topp