*p!nk smile*
Forumet er livet
Jenta vår fikk det på resept på torsdag...men står ingenting om hvor lenge vi skal gi det?? De kan kanskje svare på det på legevakten??[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: råsadåsa
til hun blir bra? hihi..
menne, trodde ikke så små barn skulle ha cosylan? det er vel morfin i det?
eller kanskje det gjalt mindre barn..?
til hun blir bra? hihi..
ORIGINAL: Nozy Rosie
til hun blir bra? hihi..
Det skal ikke gis til barn under to år. [:)]
Vi ga forøvrig Cosylan til minsten til han hostet såpass mindre at det ikke var veldig plagsomt for ham. God bedring til jenta di, *pink smile*! [:)]
ORIGINAL: Nozy Rosie
til hun blir bra? hihi..
Det skal ikke gis til barn under to år. [:)]
Vi ga forøvrig Cosylan til minsten til han hostet såpass mindre at det ikke var veldig plagsomt for ham. God bedring til jenta di, *pink smile*! [:)]
ORIGINAL: krøllå
Gutten vår på 2 1/2 år fikk cosylan for en stund tilbake, han får 2 1/2 ml på kvelden hvis han er inne i en hoste "periode" men ellers gir vi det om natten hvis han begynner å hoste uten stans.
Jeg spurte legen min hvor lenge han kunne gå på det om gangen, og hun sa at han ikke måtte få det lengre enn 2 uker om gangen fordi da kunne han bli avhengig!
Min sønn har hatt veldig stor effekt av denne hostesaften, men vær litt obs på at det tar en liten stund fra han får den til den begynner å virke...