Cosylan hostesaft

*p!nk smile*

Forumet er livet
Jenta vår fikk det på resept på torsdag...men står ingenting om hvor lenge vi skal gi det?? De kan kanskje svare på det på legevakten??[8|]

til hun blir bra? hihi..

menne, trodde ikke så små barn skulle ha cosylan? det er vel morfin i det?

eller kanskje det gjalt mindre barn..?

Jeg ville gitt veed behov og gitt meg så fort hun ikke var så plaget lenger. Det er jo ikke en kur, men symptomlindring. Om det står at du kan gi 3 ggr daglig, så ville jeg ikke gitt mer enn 2 ganger om det ikke var strengt nødvendig. Om hun fortsetter med hostingen over flere dager, ville jeg tatt kontakt med lege igjen.

ORIGINAL: råsadåsa

til hun blir bra? hihi..

Det skal ikke gis til barn under to år. [:)]
Vi ga forøvrig Cosylan til minsten til han hostet såpass mindre at det ikke var veldig plagsomt for ham. God bedring til jenta di, *pink smile*! [:)]

fysj cosylan smaker så fælt!! klarte ikke svelge det selv jeg. fikk tilbud om det til gutten min sist han var hos legen men takket nei!

til hun blir bra? hihi..

Har jeg også hørt, men sønnen min fikk cosylan da han var ett..

Det skal vell brukes ved behov, å ikke over veldig lang tid. Men er ikke sikker på hvor lenge. Så jeg ville ha sjekka

ORIGINAL: Nozy Rosie

til hun blir bra? hihi..

Vi ga forøvrig Cosylan til minsten til han hostet såpass mindre at det ikke var veldig plagsomt for ham. God bedring til jenta di, *pink smile*! [:)]

ok, sånn var det ja [:)]

Gutten vår på 2 1/2 år fikk cosylan for en stund tilbake, han får 2 1/2 ml på kvelden hvis han er inne i en hoste "periode" men ellers gir vi det om natten hvis han begynner å hoste uten stans.

Jeg spurte legen min hvor lenge han kunne gå på det om gangen, og hun sa at han ikke måtte få det lengre enn 2 uker om gangen fordi da kunne han bli avhengig!

Min sønn har hatt veldig stor effekt av denne hostesaften, men vær litt obs på at det tar en liten stund fra han får den til den begynner å virke...

ORIGINAL: Nozy Rosie

til hun blir bra? hihi..

Tusen takk for det[:D][:D]

ORIGINAL: krøllå

Gutten vår på 2 1/2 år fikk cosylan for en stund tilbake, han får 2 1/2 ml på kvelden hvis han er inne i en hoste "periode" men ellers gir vi det om natten hvis han begynner å hoste uten stans.

Jeg spurte legen min hvor lenge han kunne gå på det om gangen, og hun sa at han ikke måtte få det lengre enn 2 uker om gangen fordi da kunne han bli avhengig!

Min sønn har hatt veldig stor effekt av denne hostesaften, men vær litt obs på at det tar en liten stund fra han får den til den begynner å virke...

Virket utrolig bra på jenta vår også...[:)]

Back
Topp