Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja.
Sendte mld til mamma kl 09 something, skrev at hun måtte sende mld når hun satt seg på bussen hit. Så hun ringte opp og sa at pappa kjører henne. Sees på butikken om 10 min...
Jadda... Bråstart på dagen kan man si[:)]
Startet sjauet kl 10.30 og var ferdig rundt 14.40. puuuh.
Helt utslitt.
Begynte å se "Birth" på tv, men den var jo så treg så jeg undte S litt golf på tv, så jeg snoker på BV.
Gleder meg veldig til vi skal klippe oss, men er så usikker på hva jeg vil gjøre med håret..
Så deilig å få gjort unna husvasken t trollet kommer :) Kanskje mamman din e ledig for flere oppdrag [:D]
Ja gleda mæ også men har sjøl ingen anelse ka æ ska gjør...blir iallefall klipp så får vi se [;)]
I dag har æ vært sammen m bror t ikea, så lata mæ, fått gjort avtale med Pål i totalrør om start av oppussing [:)] så vært å handla (å måtte jo klart sjekk ut bleie-avtalen på Rimi som vi ikke fikk t 1 kr [:-] ) å nu bare slappa av å planlagt d nye badet :)
Gleda mæ t mandag også t fridays-date m gravidgjengen å date m oreo-desserten [:D]
Ja, kanskje det.
Hun reiser til Tromsø på mandag og blir borte i 2 uker, ¨så dårlig med det.
Må en tur på ikea snart jeg å. Må ha flere sånne havre-kli-krukker og stearinlys.
Hva var greia med rimi-pakka?
Har fortsatt noe igjen på gavekortet som må forbrennes så vi får ta oss en til tur da om ikke så alt for længe [;)]
Va jo en tråd hær om at man kunne få kjøpt 4 pakka m pampers newborn t 1 kr da Rimi hadde tabba sæ ut med noe reklame....så på noen rimi-butikka får man faktisk kjøpt 4 pk t hele 1kr!! Men klart ikke dær vi va...