Cos kurs. Nyttig og lærerikt for alle foreldre! trygghetssirkelen-circle-of-security

Trampina

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
kurs som alle kan ha nytte av!
Et vennepar av meg gikk på dette kurset og anbefalte dette på det sterkeste. Man lærer om hvordan barn tenker og hva vi foreldre overser som har mye og si for våre barn og dems behov. Beskjeder gjennom kroppsspråk vi gir til barna og signaler barn gir oss som kan mistolkes. Dette Skal være god hjelp for foreldre og barnas kommunikasjon og utvikling Dette vil gi oss og barna en trygghet når vi vet hvordan vi skal tolke forskjellige signaler barn og voksne gir til hverandre [emoji173]️[emoji4]

Det finnes mange forskjellige kurs!
Ring bydelen din og spør etter et kurs om det er vanskelig å finne.

Nettside

http://www.r-bup.no/pages/trygghetssirkelen-circle-of-security
 
Last edited:
Var på det med første - de holdt dem på helsestasjonen :) var ganske så interessant, og startet en del diskusjoner med de andre som var der ^^ anbefales ja
 
Jeg synes ikke det var noe bra. Men selvfølgelig, hvis du ikke aner hvordan du kommuniserer med barn og har problemer så er det sikkert OK. Kan jo hende at de som holdt kurset hos oss ikke var flinke heller.
 
Jeg synes ikke det var noe bra. Men selvfølgelig, hvis du ikke aner hvordan du kommuniserer med barn og har problemer så er det sikkert OK. Kan jo hende at de som holdt kurset hos oss ikke var flinke heller.

Det kan være interessant selvom man er flinke med barn. Jeg vil tro at man lære noe uansett. Man er veldig flinke til å tro at man vet bedre, men jeg tenker at mange vil nok få en liten aha opplevelse. Men nå skal ikke j si for mye om noe jeg ikke er sikker på. Hehe jeg synes bare dette og psykologi er interessant.
Og det bør jo være folk som vet hva de snakker om hvis ikke blir det bare tull.
 
Jeg synes ikke det var noe bra. Men selvfølgelig, hvis du ikke aner hvordan du kommuniserer med barn og har problemer så er det sikkert OK. Kan jo hende at de som holdt kurset hos oss ikke var flinke heller.
Tror nok det er litt avhengig av at de som holder kurset ikke bare holder seg til det materialet de har fått utlevert nei.. ikke revolusjonerende akkurat, men hos oss gikk det mest på diskusjoner og være oppmerksom på egne holdninger.

Flere av de som var med hadde eldre barn også, så fikk et større perspektiv :)
 
Nettop det, tror nok det kommer mye ann på de som holder kurset. Jeg fikk ikke noe ut av det, jeg følte at det kurset var for foreldre som ikke kommuniserte med barna sine og som hadde unger som ikke hørte og det var krangling i familien. Følte meg ikke tilpass der.... synes egentlig det var litt ekkelt
 
Back
Topp