Bkno9195010
Blir kjent med forumet
Har noen hørt noe om hvordan det kan være for oss gravide å bli smittet med coronavirus?
Noen risikoer for fosteret feks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste at de foreløpig vet lite men at det minner omHar noen hørt noe om hvordan det kan være for oss gravide å bli smittet med coronavirus?
Har noen hørt noe om hvordan det kan være for oss gravide å bli smittet med coronavirus?
SnikerTakk for at du tar opp temaet!
Jeg lurer på det samme, ble sykt nervøs i går da dem opplyste at det hadde kommet til Norge. Drømte om det etterpå... siden dem snakket om å stoppe transport i krisefall, og min fastlege er langt unna, så bytter jeg i natt. Nå kan jeg bare ta en gå tur ned til lege og jordmor isteden. Uansett mer praktisk siden jeg ikke har lappen og mannen ikke alltid er i nærheten.
Også tenker jeg på at jeg har bestilt tidlig ultralyd på riks og fødeplass der, hva om dem bruker sykehuset til sånn Corona senter/behandling. Hva gjør jeg da? Hadde tragisk svangerskap sist og var på riks, kun dem jeg stoler på...
Takk for at du tar opp temaet!
Jeg lurer på det samme, ble sykt nervøs i går da dem opplyste at det hadde kommet til Norge. Drømte om det etterpå... siden dem snakket om å stoppe transport i krisefall, og min fastlege er langt unna, så bytter jeg i natt. Nå kan jeg bare ta en gå tur ned til lege og jordmor isteden. Uansett mer praktisk siden jeg ikke har lappen og mannen ikke alltid er i nærheten.
Også tenker jeg på at jeg har bestilt tidlig ultralyd på riks og fødeplass der, hva om dem bruker sykehuset til sånn Corona senter/behandling. Hva gjør jeg da? Hadde tragisk svangerskap sist og var på riks, kun dem jeg stoler på...
Ja jeg også skal til gran canaria i slutten av mars, men vurderer nå å avbestille turen..Leste at de foreløpig vet lite men at det minner om
Saers å der har det ikke blitt oppdaget fare for fosterskade hos gravide som har hatt det, men økt risiko for spontanabort tidlig i svangerskapet. Skal reise til granca i morgen å kjenner jeg er litt bekymret
Takk for at du tar opp temaet!
Tror vi alle tenker likt her, at vi er litt bekymret. Jeg har tenkt mye på dette med hygiene, smittefare og slikt, og tenker da på 3-åringen jeg har fra før som går i barnehagen. Det hjelper lite at jeg er flink å vaske hendene, for barnehagen er jo DEN smittebomba. Får hun det med seg hjem, så er det vel umulig å ikke få det. Hun er jo kosete på mammaen sin, kommer inn til oss på morgenkvisten for å samsove litt før vi står opp. Hvordan skal man beskytte seg mot det som eventuelt kommer fra barnehagen da?