Corona og syklus

Nei, jeg har hatt corona 3 ganger som jeg vet om (men sikkert flere ganger hvor jeg ikke har testet) og opplevde ikke noen forandring i syklusen :)
 
Har ikke hatt corona enda , men den ble rarere ved vaksina . Blødde mer bla.
 
Takk for svar! Ser flesteparten faktisk har blitt påvirket i noen grad, blir spennende å se har da..
 
Har selv hatt forsinket mens med både corona og influensa. Akkurat som kroppen satte syklus litt på pause for å bekjempe infeksjon.
 
Fikk noe senere EL syklusen jeg hadde covid (cd20) men har alltid hatt sene (cd16-18 til vanlig). Om det var tilfeldig eller covid som gjorde det er vanskelig å si. Ble gravid den syklusen.
 
Har selv hatt forsinket mens med både corona og influensa. Akkurat som kroppen satte syklus litt på pause for å bekjempe infeksjon.
Ja, det er det jeg og tenker vil skje, ser på pulsen at kroppen like gjerne kunne løpt maraton 24/7 med stress dag og natt, det bruker ikke syklusen å like :knegg:
 
Last edited:
Lurer på samme! Fikk korona forrige uke, positiv test samme dag som positiv eggløsningstest. Egget slapp ikke før 4 dager etter positiv test, og tempen har vært helt gal (veldig lav før eggløsning, veldig høy og opp og ned etter eggløsning). Spent på om det påvirker noe mer fremover
 
Lurer på samme! Fikk korona forrige uke, positiv test samme dag som positiv eggløsningstest. Egget slapp ikke før 4 dager etter positiv test, og tempen har vært helt gal (veldig lav før eggløsning, veldig høy og opp og ned etter eggløsning). Spent på om det påvirker noe mer fremover
Ååh, kjipt..! Viruset krøller nok litt til temperaturen er jeg redd, ikke sikkert det slapp fire dager etter?

Jeg har mistet 4 dager med temperaturer nå etter at jeg ble syk, temperaturen har vært 0.7 høyere enn den bruker, og DET blir jo bare krøll.. Det er ikke feber (evt feber for en som er vant med 36 i temperatur :knegg:), men har måtte registrere det som feber i FF, ellers hadde temperaturen vært høyere enn etter eggløsning nå halvannen uke før eggløsning. Gir jo ikke rett bilde av fertiliteten, dessverre :arghh:
 
Ååh, kjipt..! Viruset krøller nok litt til temperaturen er jeg redd, ikke sikkert det slapp fire dager etter?
Se bilde, følte det var så åpenbart når egget slapp på grafen. Den ser ikke SÅ koko ut nå, men jeg hadde 36.97 i temp på den høyeste der, og det er veldig unormalt høyt til meg å være :hilarious: (også glemte jeg å tempe i dag, irriterende).
Jeg har mistet 4 dager med temperaturer nå etter at jeg ble syk, temperaturen har vært 0.7 høyere enn den bruker, og DET blir jo bare krøll.. Det er ikke feber (evt feber for en som er vant med 36 i temperatur :knegg:), men har måtte registrere det som feber i FF, ellers hadde temperaturen vært høyere enn etter eggløsning nå halvannen uke før eggløsning. Gir jo ikke rett bilde av fertiliteten, dessverre :arghh:
Åh det er så utrolig kjedelig! Har opplevd det jeg og tidligere ved sykdom, at tempen bare er jevnt høy uten at det er feber. Får håpe eggløsningen din kommer snart og at det går fint! Fikk partneren din også korona?
 

Vedlegg

  • IMG_7993.png
    IMG_7993.png
    148 KB · Visninger: 4
Ja, skjønner hva du mener! Så snedig! Blir interessant å se hvordan det påvirker videre, om det viser seg at du er gravid (håper jo helst det da :D) , men om ikke, når evt mensen kommer. Om den følger testen eller temperaturen :knegg:
 
Back
Topp