Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Vi fikk avbrutt fryseforsøk pga corona. Har full forståelse for tiltakene, men nå virker det som at vi sakte nærmer oss litt normalisering.
Vi tilhører st. Olavs.
Har noen fått noe beskjed/følinger om når de offentlige klinikkene starter på igjen?

Hei! Vi fikk avbrutt fryseforsøk pga corona. Har full forståelse for tiltakene, men nå virker det som at vi sakte nærmer oss litt normalisering.
Vi tilhører st. Olavs.
Har noen fått noe beskjed/følinger om når de offentlige klinikkene starter på igjen?
Aner ikke hvor lenge man må vente for og komme seg dit.Jeg synes dette er kjempevanskelig. Var helt sikker på at det var frys de kom til å starte med, det virker som en mye mindre prosess enn uttak. Så gikk egentlig i kjelleren når jeg fikk viteEr i samme båt som deg, og hører også til i Trondheim. De har lagt ut info i kveld om at de skal starte opp igjen med stimulering og uttak, men ikke noe tilbakesetting.
Hvordan går det med deg i ventetiden?Selv synes det begynner å være tungt å stå på vent og ikke ane når vi kan få oppstart igjen. Særlig når alt annet i livet også står på vent...
Lurer på hva som er grunnen til at de ikke vil gjøre tilbakesetting?
Oppdatering. Sendte St. Olavs melding gjennom Crypho og fikk til svar at de håpet å kunne starte opp med frysforsøk igjen før sommeren, så lenge pandemien ikke blusser opp igjen. Så da er det håp! Tror jeg skal sette i gang prosessen så snart som mulig selvNoen som har fått noen oppdateringer fra St. Olavs? Jeg håper å få gjennomført et fryseforsøk til sommeren eller høsten. Har to egg fryst ned sammen som må brukes innen januar 2021..![]()