Corona og gravid?

Førstegangsgravid42❤️

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Februarbarna 2023
Hei! Jeg er 18+2 på vei og testet akkurat positiv på corona…fikk veldig vondt i hodet i går kveld og våknet med feber, veldig hodepine og sår hals. Har googlet litt om gravid og corona- er jo ikke så mye man kan gjøre, men har tatt Paracet da. Andre som har erfaring med korona i svangerskapet? Noen tips? Hvor lenge har dere vært syk? Alvorlig syk eller «vanlig» syk? Setter pris på alt av tips og råd og erfaringer!

Jeg testet positivt 16+4 og hadde egentlig bare feber i 24-36 timer maks. Ikke veldig høy og uten frysninger.
Nå er det snørrete/tett nese og mye hoste - men ellers er jeg jo fin.

Første gang jeg hadde korona var jeg sengeliggende i en hel uke, og hadde problemer i 2 uker etterpå.

Jeg hadde i uke 12, frøs og feber i tre dager, tok paracet for å holde feberen nede. Ellers gikk det helt fint, følte meg bedre på dag fire. God bedring!

Fikk covid 6+4. Hadde høy feber i et halvt døgn ca, var litt småsyk et par dager, og ekstra sliten i kanskje ei ukes tid. God bedring! Hvil masse og ta Paracet når feberen blir for høy

Jeg hadde i uke 10, hadde høy feber, kraftig hoste,tett nese og hodepine. Mista også lukt og smakssans. Jeg ble mere syk av coronaen enn jeg ble med influensa. Jeg var skikkelig dårlig i to uker før jeg var på bedringens vei. Dette er 4 uker siden å jeg er enda ikke 100 % bra. Hoster enda litt og sliter med pust og hodepine.

Back
Topp