Coop obs bygg

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen som vet om de har hobbyplater av bjørk der? Gidder ikke kjøre dit i morgen om noen vet at de ikke har:)

Østfold btw:)

Hvorfor ikke bare ringe i morgen tidlig å spørre? :)

Det er selvfølgelig en mulighet, mem er så lite glad i sånne telefoner. Så om jeg slipper det og så hadde jeg jo blitt veldig fornøyd:) hihi

Det er selvfølgelig en mulighet, mem er så lite glad i sånne telefoner. Så om jeg slipper det og så hadde jeg jo blitt veldig fornøyd:) hihi
Du må nok bare ringe... De har forskjellig utvalg på alle de forskjellige utsalgsstedene. Den på nygårdskrysset ved vinterbro har dem hvertfall veldig mye.
Her har du nr rett til trelast: 64979503

Du må nok bare ringe... De har forskjellig utvalg på alle de forskjellige utsalgsstedene. Den på nygårdskrysset ved vinterbro har dem hvertfall veldig mye.
Her har du nr rett til trelast: 64979503

Må vel kanskje det:/
Mulig jeg kjører til Sarp. De har mye der og etter at de utvidet:) så kanskje jeg får sjekket noe tapet i samme slengen

Vi kjøpte det på Coop obs bygg på rygge i slutten av januar hvertfall. Så det i går når vi var der å :happy:

Vi kjøpte det på Coop obs bygg på rygge i slutten av januar hvertfall. Så det i går når vi var der å :happy:

Trodde ikke de hadde så mye sånt der. De har forresten ikke coop obs bygg, men hypermarked;)
Men om de har der, så har de helt sikkert på Tunejordet og:)
Takk :D

Sant det :happy: men akkurat det hadde dem faktisk. Men på tunejordet har dem det helt sikkert :happy:

Jippi :D Da gidder jeg ikke ringe for å sjekke. Hehe.
Har noen andre ting som trengs også:)

Sånn til informasjon: de har IKKE hobbyplater av bjørk på obs eller Herføl gruppen :p kun furu
I tilfelle noen fler lurer;)

Back
Topp