Coop medlem

MrsPink

Forumet er livet
Noen som er det?

Koser det noe?
Og hvordan fungerer det?

Ja, jeg er det!
Du må dra til en coop butikk å melde deg inn.. du må vel betale et depositum, men ellers er det gratis. Og du får masse kjøpeutbytte! [;)]

Du kan se her:

http://www.coop.no/ncms.aspx?id=7DDEC630-E651-4972-9645-A6D619AEF72F&mEx=28939&mId=28939&tmid=25134

Ok!
Vurderer om jeg skal bli medlem! Har handlet litt på obs i det siste! Så kan jo lønne seg det da!

Har hamstra dorull og tørkepapir da det hadde tilbud på det.. hehe.. Så det trenger vi ikke kjøpe på en stund. Og nå skal jeg jo dit i morgen og kjøpe ull osv..

Når man melder seg inn, fungerer det med en gang da?

ORIGINAL: *LL*

Jepp![:)]

Kostet vell 300 tror jeg?
Men det får man jo igjen på en måte.

Man får en prosentandel av det man handler igjen hvert år.
I januar fikk jeg brev om at vi hadde spart opp ca 1900,- vi kunne ta ut.
Handler ikke mye på coop heller, storhandlingene tar vi somregel på rema.
Så gikk i kassa på prix og sa jeg skulle ta ut kjøpeutbyttet mitt. Litt papirarbeid og venting senere var jeg nesten 2000 kroner rikere[:D]

Og det er jo ofte mange flotte tilbud for medlemmer!

Så greit! Har sett de har mange medlemstilbud ja! Men hva skjer når man kjøper ting som er på tilbud for medlemmer bare. Drar man medlemskortet i kassa også blir det trekt fra da?

jeg er ...så får du utbytte i februar etter hvor mye du har handlet for på alle coop og obs bygg ..vi fått ut 1-2000 kr i feb mnd.... ellers så i blandt får du supertilbud på noen medlems produkter ...osv masse annet som jeg aldrig kommer på å bruke...handlet altid på obs før men nå har jeg begynt å handle på rema...men kan nå anbefale medlemskap i obs da

ORIGINAL: MrsPink

Jepp![:)]

Kostet vell 300 tror jeg?
Men det får man jo igjen på en måte.

Man får en prosentandel av det man handler igjen hvert år.
I januar fikk jeg brev om at vi hadde spart opp ca 1900,- vi kunne ta ut.
Handler ikke mye på coop heller, storhandlingene tar vi somregel på rema.
Så gikk i kassa på prix og sa jeg skulle ta ut kjøpeutbyttet mitt. Litt papirarbeid og venting senere var jeg nesten 2000 kroner rikere[:D]

Og det er jo ofte mange flotte tilbud for medlemmer!

Så greit! Har sett de har mange medlemstilbud ja! Men hva skjer når man kjøper ting som er på tilbud for medlemmer bare. Drar man medlemskortet i kassa også blir det trekt fra da?

Hver gang du handler tar de å "bipper" kortet ditt (er strekkode på det).
Så når det er medlemstilbud blir det trekt fra i kassa ja[:)]
Bleier f.eks er 10 kroner billigere pr pakke for medlemmer!

Ok!
Men dere som handler på obs, hvordan er prisen på mat i forhold til andre matbutikker?

Obs butikkene er MYE større enn andre butikker , når jeg handla mye på obs, så røyk penga utav vinduet!! kjøpte MASSE jeg ikke trengte osv..

Men på Xtra har de billig og greie matvarer, men jeg har begynt og ta hverdagshandlingen utenom brød på rema, så tar jeg det andre der jeg trenger det..

Men de har gode tilbud på coop da, både mega og obs, 40% på nyttige ting heletiden, det blir litt etterhvert, tror jeg har ca 500 ut i året nå i kjøpeutbytte..

ORIGINAL: mita89

Obs butikkene er MYE større enn andre butikker , når jeg handla mye på obs, så røyk penga utav vinduet!! kjøpte MASSE jeg ikke trengte osv..

Men på Xtra har de billig og greie matvarer, men jeg har begynt og ta hverdagshandlingen utenom brød på rema, så tar jeg det andre der jeg trenger det..

Men de har gode tilbud på coop da, både mega og obs, 40% på nyttige ting heletiden, det blir litt etterhvert, tror jeg har ca 500 ut i året nå i kjøpeutbytte..

Tror ikke vi har Xtra her.. Bare obs. Mulig vi har prix, men tror ikke det er det her mer heller..

Jeg syns Coop generelt er litt dyrt. Men når det er tilbud på Janus, frukt eller enkelte ting drar vi innom og handler. Kjekt å ha kortet uansett, for plutselig er det noe vil kan bruke det på.
Nå er det jo billige Cherrox for eksempel [:)]

Jeg tror du får etterregistrert noen kjøp også, men akkurat det er jeg litt usikker på.

ORIGINAL: BarnIDesember

Jeg syns Coop generelt er litt dyrt. Men når det er tilbud på Janus, frukt eller enkelte ting drar vi innom og handler. Kjekt å ha kortet uansett, for plutselig er det noe vil kan bruke det på.
Nå er det jo billige Cherrox for eksempel [:)]

Jeg tror du får etterregistrert noen kjøp også, men akkurat det er jeg litt usikker på.

Ja, lurte på om jeg skulle kjøpe Cherrox også.. se hva de har.
Ok, men da må man ha kvittering for å etterregistrere. Og det har jeg ikke.

Jeg synes det er smart, vi er også coop medlem og de har ofte mange gode medlemstilbud. (OBS, prix av alle har de ikke [8D])

Jeg synes OBS kan være litt dyrt, men jeg er fornøyd med Änglemark merke dems, Auliana hadden den pastaen når vi spiste der i sommer og NAM! Så nå kjøper jeg bare den [8D] Barneprod. er ofte best i test og veldig gode også. Også har de billige bleier, 10 kr billigere for medl. men uansett er de billigere enn REMA, Ihvertfall pampers.

Som BID skriver, de har en del tilbud på barne ting og da kan man få litt til en billig penge [;)]

Back
Topp