coop kort

fertila

Elsker forumet
Noen som vet hvordan det fungerer å ta ut penger på Coop kortet?

er det noen øvre grense på beløpet? Vi har ca 13 000 kr på det. Kan vi få det ut i et beløp?

Jeg vet ikke om du kan ta ut så mye på en gang. Vi hadde 6.000 kr på det, og det gikk akkurat. Men det er en liten butikk vi har her som vi tok de ut i, så 6.000 er mer for dem enn for de større butikkene. Vil tro det kanskje kommer an på hvor mye de har mulighet til å gi deg.

Men kan man ta dem ut akkurat når man vil?

Jeg vet ikke om du kan ta ut så mye på en gang. Vi hadde 6.000 kr på det, og det gikk akkurat. Men det er en liten butikk vi har her som vi tok de ut i, så 6.000 er mer for dem enn for de større butikkene. Vil tro det kanskje kommer an på hvor mye de har mulighet til å gi deg.

Men kan man ta dem ut akkurat når man vil?

Man kan ta ut hele summen bortsett fra 300,-
Men om man kan få ta ut ALT på en dag vet jeg ikke. Men man får tatt ut når som helst :)

Kan hende du ikke får tatt ut hele den summen med en gang.. Det kommer helt ann på hvor mye kontanter butikken har;) Men i utgangspungtet kan man ta ut allt på en gang, men om det er mye må man kanskje si ifra dagen i forveien slik at man kan bestille ekstra penger. 13000kr er ikke mye for en obs, og du får garantert tatt de ut, men 13000kr er mye for en liten butikk som prix og marked.

Noen lag har også kun enkelte butikker som tar uttak. (somregel obs)

Men om du går inn på coop.no og logger deg inn på min side, kan du overføre allt til bankkontoen din;)

ja du kan få opp de pengene du har spart der på comm medlemskortet ja. du kan vel ¨gå på obs og ta ut eller så kan du vel kanskje gå på en coop butikk og de sender ut skjema og får de på konto, eller du kan gå inn på min side på coop og betale de ut emoticon

Om du skal ta ut så mye må du vel på coop informasjon ( som de har på alle OBS butikkene) ellers må du si i fra minst en-to dager før, så butikken er sikker på at de har pengene ( men noen butikker har ikke med uttak lengre i det hele tatt)

Back
Topp