Coop friends VS reima

Lady m/ Baby

Elsker forumet
Jeg tolker det slik at prisen er avgjørende for hvilken dress som vant testen:

Coop Friends vinner testen. Dressen scorer bra på vanntetthet, vindtetthet og slitestyrke. I tilegg er den billig!

Reimas dress er bra. Den er vindtett og vanntett – men koster mer enn tre ganger så mye som testvinneren.

de scorer jo likt på pkt gjør de ikke? Så da er det vel prisen som er avgjørende for at den ene er bedre enn den andre[:)] Hadde begge dressene kostet 1000 kr er jeg overbevist om at reima hadde stått først[8D]

Det er jo dresser fra Reima som er billigere enn den de har valgt ut til  testen og... virker som de valgte den dyreste de kunne finne, nettopp for at den ikke skulle vinne..

det er min mening da...

min erfaring med coop friend produktene er ikke så positiv. dressen syns jeg var tykk, hard og ubehagelig i forhold til reima. de skoene som vant testen for noen år siden var grusomme. kjempetunge og harde. vanntette var de ikke heller.

jeg er veldig fornøyd med reima, derfor har småen den. men jeg forstår at den er dyr og at ikke alle vil betale så mye for en dress. derfor syns jeg det er bra det fins gode billige alternativer [:D]

Har jobbet mange år i barnehage, og jeg synes Reima dressene er fantastiske, men jeg har desverre ikke råd til å kjøpe den til gutten min.

Jeg har allerede kjøpt reima, men angrer og ville heller kjøpt friends dressen.
Den er like god men billigere!

Det finnes mange reima dresser som koster mindre enn 1700!
Men enig at de er dyre. Men betaler mye heller de ekstra hundrelappene enn den coop dressen.
Var å så på den, å den veide jo like mye som bunaden min følte det som [:-]
Ville aldri hatt den på barna mine
Men meg om det [:D]
Bra det finnes billigløsninger også [:)]

ORIGINAL: EmmaT

min erfaring med coop friend produktene er ikke så positiv. dressen syns jeg var tykk, hard og ubehagelig i forhold til reima. de skoene som vant testen for noen år siden var grusomme. kjempetunge og harde. vanntette var de ikke heller.
jeg er veldig fornøyd med reima, derfor har småen den. men jeg forstår at den er dyr og at ikke alle vil betale så mye for en dress. derfor syns jeg det er bra det fins gode billige alternativer [:D]

hehe, de skoene vant jo tester, men i år kom de på sisteplass..

ORIGINAL: Lillingen

Jeg har allerede kjøpt reima, men angrer og ville heller kjøpt friends dressen.
Den er like god men billigere!

da har du ikke kjent på dressen.. den var utrolig tung.. Måtte sammenligne med andre dresser de hadde på coop.. ville ikke latt snuppa løpe rundt i den tunge dressen.. Tungt nok for en liten frøken med vintersko, dress og alt som hører med. Om man ikek skal ha en tung klumpete dress itillegg.. Ja, jeg var for å kjøpe den, men ombestemte meg[:-]

Men en ting jeg la merke til !

Dem testet ikke bevegeligheten....Så jeg er sikker på at det har VELDIG mye å si for at Coop sin dress vant !

ORIGINAL: * supermeg*

de scorer jo likt på pkt gjør de ikke? Så da er det vel prisen som er avgjørende for at den ene er bedre enn den andre[:)] Hadde begge dressene kostet 1000 kr er jeg overbevist om at reima hadde stått først[8D]

det er jeg også overbevist om.
synns den er penere, har bedre passform og har bedre praktiske løsninger.

Back
Topp