Coop-dagen 10/2

Jeg har stort sett handlet på Name It jeg også, men jeg synes Kappahl har finest og mykest tøy av disse "billig-kjedene" i alle fall. Liker ikke tøyet fra Cubus og H&M så godt. 

Imogene skrev:
Da skal jeg gå bananas på KappAhl!
Er 30% på hele kjøpet siden det er Coop-dagen. Tenkte å handle en god del babytøy i større str., og klær til storebror.

Har ikke kikket så veldig i babyavdelingen på KappAhl, er det mye fint der? Har stort sett handlet på NameIt til gutten vår.

Har jeg ikke hørt om før... Ikke fått melding fra KappAhl heller :-(
Men håper inderlig jeg har fått penger til da :-D

har sett meg ut en strikka dress på kapphal som eg vil ha t babyen som ska ver en del av hentesettet :)

Jeg skal dit å se, synes klærne er helt grei der men ikke sånn wow! Babytøy har de en del søtt ;-)

Jeg synes de har mye fint babytøy/barnetøy på kappahl. særlig har de endel tøft til gutt, noe jeg savner i mange andre butikk-kjeder.... Synes også at klærne er litt spesielle i forhold til f.eks Cubus eller Lindex. Så jeg har definitivt tenkt å ta meg en tur! :-)

Newbie ser fint ut - og jeg liker at det er nøytrale farger.
Hadde håpet å finne en hel dress av noe slag, det er jo enda kaldt i april men ikke sprengkulde liksom..

Bare sambo som ikke hadde tatt med medlemsinfoen hjem. Så jeg fikk se den i dag :-p
Ikke alt han kan huske heller da ;-)

Skogsfrua skrev:
Synes de har en del fint i den kolleksjonen som heter Newbie :)

http://kappahl.no/category/estore/artiklar/barn/design_by/newbie_5068/

De har en del i organsisk bomull, myke og gode plagg :) Har kjøpt en dress til babyen der til oss og en som jeg ga i barselgave :) Synes de er kjempe søte :D

Enig i at de har mye fint i Newbie kolleksjonen! Handlet litt av det selv.. Når jeg tenker meg om har det blitt en god del faktisk :p Syns fargene og designene er finere enn mye av det H&M har.. og Cubus har jo så mye med fæle print på...... :p Jeg er litt sær... Hvert plagg blir håndplukket og nøye vurdert før det havner i garderoben til bitteliten <3 :D

Tror det er Kappahl som har en serie som heter Newbie - de jente klærne er nydelige - litt vintage stil, rett og slett nydelige

Nisa skrev:
Tror det er Kappahl som har en serie som heter Newbie - de jente klærne er nydelige - litt vintage stil, rett og slett nydelige

Oj, den skal sjekkes ut :-)

Back
Topp