Contigo drikkeflasker til barn

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Lurer på om det er flere som har dårlig erfaring med disse?
Gummiringen i korken har falt av (den må være på for at flasken skal være tett) og den er klin umulig å få på igjen.
Grunnen er at den er kjørt i oppvaskmaskina tror jeg. Selv om den skal tåle det.

Hvordan type er det snakk om da? Finnes ulike barneflasker?
Den typen vi har hatt har jeg hatt i stor versjon også - og vi har vært kjempefornøyd hele tiden

Er ikke spesielt fornøyd med modellen striker. Den ringen falt ut, og det var et h***** å få den inn igjen. Etter godt bruk er den heller ikke lenger tett.
Mer fornøyd med den uten sprett-tut.

Aldri hatt noen problemer med de vi har. Har til oss voksene å. Alle blir kjørt i oppvaskmaskin jevnlig.

Har aldri opplevd tull med noen av våre :)

Aldri hatt noe tull med våre.

Ungene hadde hver sin, men det gikk ikke å ta løs drikketuten for å vaske inni. Da jeg sjekket en dag var begge svarte (mugg?) inni tuten, så de gikk rett i søpla. I tillegg var det røret som går ned i flaska skittent inni, dette viste ikke med det blotte øye, men da jeg dro en papirremse gjennom ble denne helt svart :yuck:Hadde blitt vasket i oppvaskmaskin ofte...

Aha. Nei den typen har vi ikke hatt. Har denne og er storfornøyd
ImageUploadedByBV Forum1446485273.775554.jpg

Ungene hadde hver sin, men det gikk ikke å ta løs drikketuten for å vaske inni. Da jeg sjekket en dag var begge svarte (mugg?) inni tuten, så de gikk rett i søpla. I tillegg var det røret som går ned i flaska skittent inni, dette viste ikke med det blotte øye, men da jeg dro en papirremse gjennom ble denne helt svart :yuck:Hadde blitt vasket i oppvaskmaskin ofte...
Æsj... irriterer meg at det ikke går an å ta av tuten... sverger til camelbak flaskene

Har bare erfaring med camelbak og er fornøyd med de :) MEN vel og merke alle blir skittene i tuten, så man må kjøpe nye tuter.

Det gikk greit i oppvaskmaskinen en god stund helt til den datt ut inni maskinen og da ikke passet igjen. Vi kjøpte lik siden vi er fornøyd ellers og vasker den for hånd :)

Er det lett å gjøre den helt ren over alt? Litt nysgjerrig på denne..

Ja har ikke opplevd noe problem hverken med mine eller gutten sine jeg. Tåler oppvaskmaskin og er lette å skylle igjennom. Er liksom ikke noe sted det blir liggende ting uten at man kommer til

Gutten min hadde slike gjennom flere år uten noen problemer. Flaskene holdt tett og var trygge å ta i oppvaskmaskinen. Har derfor god erfaring med den modellen og andre av samme merke :).

Vi har byttet 3 striker pga lekkasje, så jeg kjøper aldri de igjen. Nå har vi camelbak og er fornøyd hittil. Den contigoen med trykknapp er forresten ok.

Back
Topp