Connie83

Maddis

Elsker forumet
E det bare meg eller er det veldig lenge siden hun har vært her inne? Noen som vet om alt står bra til med henne og bebisen? [:)]

Jeg tenkte på det selv igår når jeg var på vei til akupunktur faktisk...

Lå og tenkte på henne i morges faktisk...lurer på det samme! Synes det er veldig lenge siden jeg så noe innlegg fra henne...[&:]

hun har vært i trøndelag og har hatt farang i hus[;)] alt er bra, de er vel hjemme i dag[:)]

ORIGINAL: Malleleo

hun har vært i trøndelag og har hatt farang i hus[;)] alt er bra, de er vel hjemme i dag[:)]

okei :) godt å høre at alt er bra da!

ååååååååååååååå så søte dere er [:D][:D][:D][:D] her er alt supert men har vært i trøndelag og som malleleo skrev hr vi ligget med omgangsyken fra hele tiden[:@] men nå er vi friske og raske og kommer sterkt tilbake [:D][:D] men så koslig at dere tenker på meg.. blir helt rørt jeg [:D][:D]

ORIGINAL: connie83

ååååååååååååååå så søte dere er [:D][:D][:D][:D] her er alt supert men har vært i trøndelag og som malleleo skrev hr vi ligget med omgangsyken fra hele tiden[:@] men nå er vi friske og raske og kommer sterkt tilbake [:D][:D] men så koslig at dere tenker på meg.. blir helt rørt jeg [:D][:D]

godt å høre at alt er bra [:)] Klem xoxo

Back
Topp