Snart5 Gift med forumet Julibarna2014 2 Des 2010 #1 dere har sikkert skjønt det for lenge siden... så navn på lilleøster tror jeg ikke blir avgjort før hun er født..[8D] Nå ligger Charlotte og lurer inni hodet mitt [:D]
dere har sikkert skjønt det for lenge siden... så navn på lilleøster tror jeg ikke blir avgjort før hun er født..[8D] Nå ligger Charlotte og lurer inni hodet mitt [:D]
E entil? Forumet er livet 2 Des 2010 #2 tihi.. Charlotte er og et flott navn.. Gleder meg til å få vite hva det blir til slutt!! [8D]
I Imogene Forumet er livet VIP 2 Des 2010 #4 Du har noen navne-issues, ja - ikke veldig vanskelig å skjønne [8D]
Snart5 Gift med forumet Julibarna2014 2 Des 2010 #5 hehehehe Jane-Kathrine er herved skrevet opp på listen [8D]
Snart5 Gift med forumet Julibarna2014 2 Des 2010 #6 ORIGINAL: Imogene Du har noen navne-issues, ja - ikke veldig vanskelig å skjønne [8D] [:D]
I Imogene Forumet er livet VIP 2 Des 2010 #7 Ta bort K'en og erstatt med C så er ihvertfall det ene forslaget deres bra!!! [8D]
L LykkeligTrollmor Elsker forumet 4 Des 2010 #8 Charlotte er ett nydelig navn!!!! det syns jeg var det fineste av de du har nevnt ;)