Concorde reverso

SeteAnd

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Er på leting etter bilstol nr 2,( gutten er 7mnd, 8,2kg og 71cm) og lurer på om noen har erfaring med Concorde reverso bilstol?

Akkurat bestilt det nå,er veldig spent,håper det er så bra som jeg tror!

Spent på hva dere synes jeg og! Lett etter erfaringer selv, men har ikke vært så enkelt å finne.

Har dere fått de enda? :)

Har fått det og prøvd det. Syns stolen tar litt mye plass, men nå har ikke jeg erfaring med bilstoler så har ingenting å sammenligne med. I tillegg er det ikke god nok liggestilling på sete til at vi unngår at hodet hans faller ned på brystet når han sovner. Ellers veldig fornøyd med sete, men de to tingene som er minus med stolen er såpass store minus at vi velger å sende tilbake stolen.

Har fått det og prøvd det. Syns stolen tar litt mye plass, men nå har ikke jeg erfaring med bilstoler så har ingenting å sammenligne med. I tillegg er det ikke god nok liggestilling på sete til at vi unngår at hodet hans faller ned på brystet når han sovner. Ellers veldig fornøyd med sete, men de to tingene som er minus med stolen er såpass store minus at vi velger å sende tilbake stolen.

Okei, så dumt! Hvilken går dere for neste da?

Back
Topp