Concord reverso montering

Ulldotten

Betatt av forumet
Jeg har nettopp kjøpt concord reverso til minsten på 7 mnd. Synes stolen virker veldig grei, men forstår meg ikke helt på denne hvilestillingen. Man skrur på hjulet til det viser grønt i vinduet bak på stolen, men om man da vil sette den i hvilestilling så forsvinner jo dette grønne? Hva har jeg misforstått?

Vi har vårt sete stående i hvilestilling og skjønte ikkje helt det der eg heller, så følger med her :)

mulig noe jeg ikke har fått med meg, men jeg så på videoer på youtube for å få montert :)

mulig noe jeg ikke har fått med meg, men jeg så på videoer på youtube for å få montert :)
Ja, jeg har også gjort det, men får det ikke til å stemme med at det skal være grønt bak nakkestøtten samtidig som den skal kunne settes i hvilestilling :( Det går liksom ikke :(

Ja, jeg har også gjort det, men får det ikke til å stemme med at det skal være grønt bak nakkestøtten samtidig som den skal kunne settes i hvilestilling :( Det går liksom ikke :(
Har du spurt der du kjøpte den? De skal jo ha god kunnskap (og del gjerne her etterpå ;) )

Tror de har tatt vekk det grønne feltet på de nyeste stolene. Tror ikke du får det til å bli grønt når du justerer på hvilestillingen selv om det er korrekt innstilt. Men ville ha sjekka med utsalgssted for sikkerhets skyld

Har noen vært borti at det har gått svært tungt å skru på hjulet som justerer setevinkel / hvilestilling?
Lurer litt på om det er noe galt med setet jeg har fått.

Back
Topp