Conceive+ plus

M.V

Glad i forumet
Er det noen som har prøvd det og som har positiv erfaring? Ser det skal hjelpe på miljøet «der nede». PP 6 nå, så tenkte bare «hvorfor ikke?» :P Selv om 6 mnd ikke er lenge å ha prøvd, begynner jeg å kjenne på skuffelsen og utålmodigheten nå..

Er første pp vi prøver med det nå! Er på pp4 så ikke så lenge her heller, men trodde det skulle ta like kort tid som det gjorde med storebror :meh:

Har brukt det de siste 4 pp nå,fortsatt ikke gravid. MEN som sagt over her; fungerer som et bra glidemiddel :D

Brukte sånne engangsdoser for første gang i april etter å ha vært prøvere i to år. Jeg ble gravid :) har brukt sånne engangsdoser denne syklus og, hadde el for to dager siden så vet ikke enda :)

Som skrevet flere steder lyktes jeg med Prefert istedenfor Concieve+ da vi prøvde på forrige barn, så har personlig mer tro på Prefert. Men, det er jo ingen som vet om det var glidemiddelet/EL-slimetterligningen som gjorde at spiren satt den gangen sef;)

Funka for meg når vi prøvde på førstemann. Hadde da prøvd 3pp uten, så klaffa det på 4pp med concieve plus

Ble ikke gravid da vi prøvde det forrige runde, men det kan ha andre forklaringer :p
Men funker heeelt fantastisk som glidemiddel. ;)

Brukte dette sist gang jeg ble gravid(første gang jeg prøvde det i den pp(men tror ikke det var derfor jeg ble gravid). Godt glidemiddel :angelic:

Ingen erfaring, men har selv bestilt conceive+ nå. PP 5 her. Syklus på 42-57, så selv om det ikke er så mange PP, så er man lei den lange ventingen mellom hver syklus. Så håper dette kan hjelpe oss :Heartred

Ingen erfaring, men har selv bestilt conceive+ nå. PP 5 her. Syklus på 42-57, så selv om det ikke er så mange PP, så er man lei den lange ventingen mellom hver syklus. Så håper dette kan hjelpe oss :Heartred
Ja, den ventingen er fæl. Tenkte før vi begynte med prøvingen, at «jaja, det kan jo gå lang tid før det klaffer, så ikke stress». Men det tar på altså. Selv om det bare er 6 mnd ennå.

Brukte det i pp5 (trolig kjemisk gravid, fikk rar, stor mens med koagler på dag 30, pleier å få mens dag 25) og i pp6- da satt den, er 10 uker i dag.

Bestilt i dag (på tilbud på farmasiet sine hjemmesider). Spent på å prøve, uansett greit med litt ekstra glid når vi går inn i hardtrening. :laughing002

Hva er egentlig forskjellen på det og prefert? Vi brukte prefert da jeg ble gravid med førstemann, prøver nå på nr. 2. :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp