Color line superspeed fra Kristiansand

Allekallenavneropptatt

Glad i forumet
Julegavene 2019
mulig feil stede plassere, men skal ta denne båten over til Hirtshals neste helg,noen som har tatt den? Erfaring ang sjøsjuk? Jeg blir sjøsjuk,og brekker meg mye fra før Pga graviditeten ....har kjøpt seaband for gravide,fungerer det eller kan jeg forvente å sitte tre timer på do mens de to andre koser seg??? Jeg blir sjøsjuk bare jeg tenker på båt :hungover:

Tok den for 2 uker siden , gikk veldig fint lite bølger på veien , men kommer jo Ann på været :) men seaband og ingefær kapsler mot reisesyke funker fint :)

Har reist i 3,5 m høye bølger og ikke blitt dårlig :) og jeg blir fort sjøsyk, og i tillegg blir jeg veldig fort kvalm etter å ha spydd meg gjennom en hel graviditet :) men kommer litt an på retningen bølgene kommer fra. Ville uansett holdt meg unna taxfree'en og parfymeriet ;)

Book business class! Jeg blir og veldig sjøsyk, men colorline business class går bra

Har reist i 3,5 m høye bølger og ikke blitt dårlig :) og jeg blir fort sjøsyk, og i tillegg blir jeg veldig fort kvalm etter å ha spydd meg gjennom en hel graviditet :) men kommer litt an på retningen bølgene kommer fra. Ville uansett holdt meg unna taxfree'en og parfymeriet ;)
Hvorfor holde seg unna taxfree? Satser på pent vær og blikkstille vann!!!!!

Hvorfor holde seg unna taxfree? Satser på pent vær og blikkstille vann!!!!!
Der du kjenner sjøen aller best... Og jeg blir nesten sjøsyk bare av å gå inn i parfymeavdelingen, uansett vær ;)

Jeg blir alltid dårlig før vi kommer ombord I båten! Så pleier å sitte ute hele turen:-P var I DK for noen uker siden å det gikk super bra! Virker som det hjalp å være gravid for min del. Var med på omvisning oppe hos kapteinen og I maskin rommet til og med. Til vanlig må jeg sitte heeéeelt stille/ evt sove for å ikke kaste opp:-P

Postafen reisesyketabletter tror jeg er greit å ta når en er gravid. Det funker.

Back
Topp