Color fantesy (oslo-kiel)

Er jo ikke noe spes for ungene å finne på der, da..

ORIGINAL: Sicily

Er jo ikke noe spes for ungene å finne på der, da..

Har du vært på båtene??

Joda, det er kjempe mye for alle barn å finne på der [;)] Det er badeland, med forskjellige basseng. Tilogemed for små babyer. De har aktivitetsrom, med playstation, xbox, filmer osv. De arrangerer forskjellige temaer på kveldene for barna. I gågaten har de et lekerom med lego, filmer og litt forskjellig. De har barnemenyer på alle resturanger og en del leker og forskjellig i butikkene. Det er den mest barnevennlige båten jeg har vært med på [:)] Det er alltid noe å finne på for de små der!

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma

Noen som sa det var badeanlegg og lekeland der. er jo gedigent.. noen som har vært der?

Jeg har vært der og har vært i badelandet.. Husk at det er i en båt.. Ikke gedigent, men bittelite. Lekeland så jeg ikke noe til, men er vel noen lekerom rundt omkring. Hadde ikke tatt med ungene på den båten bare for båten sin del. De røyker overalt og det er mye festing som andre har nevnt.

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma

Noen som sa det var badeanlegg og lekeland der. er jo gedigent.. noen som har vært der?

Jeg har vært der og har vært i badelandet.. Husk at det er i en båt.. Ikke gedigent, men bittelite. Lekeland så jeg ikke noe til, men er vel noen lekerom rundt omkring. Hadde ikke tatt med ungene på den båten bare for båten sin del. De røyker overalt og det er mye festing som andre har nevnt.

Det er ikke bittelite, det er helt passe. Å man trenger ærlig talt ikke mere plass [;)] De røyker heller ikke overalt, det er et sted det er lov, å det er i donkey bar! Festingen kan man vel kansje unngå. Det er observation og nattklubben som det festes i. Ellers donkey bar men man går jo ikke der nede når man har barn midt på natten.

Vi dro med den i tiendeklassen, og da erfarte jeg at vi var liksom midt i mellom to aldersgrupper. Ikke var vi barnslige nok for lekeland osv (selv om enkelte av oss også var der alikevel), og ikke kunne vi drikke og gamble! Spillrommene var morsomme da, så de litt eldre barna setter nok pris på det[:)] Badelandet er helt OK til å være på båt syns jeg.

ungene kommer til å kose seg[:D]
er masse å gjøre der[:)]
(jeg jobber på tvillingbåten)

Vi var da snuppa var 6 mnd, så hun trengte jo ikke så mye aktiviteter da. Men det var ett bittelite lekerom som jeg regner med unger kan bli lei i løpet av ett par dager, også var det jo badeland. Tror nok det vil redde mye av turen for barn[:D] Det virket veldig bra, vi var bare i babybassenget men anlegget så bra ut for store og små.

Jeg var der får litt over 1 uke siden med min sønn som fyller 3 år i september. Han koste seg veldig masse det. Sånn ca kl 14.15-14.30 er det parade får barna på promenaden (gågata) Kl 14.30 eller kl 15 var det kaptein kid show får barna. Det er ett aqualand der hvor Julian kosa seg veldig å det var større barn der å som virka som kosa seg masse. Det er ett kjempe stort lekerom på dekk 12 og ett lite lekerom på promenaden. Ved 19-20 tia er det ett show med dansing å synging. Julian fikk være med å se på det å syntes det var veldig stas.

Vi hadde en kjempe tur på color fantasy og kommer garantert til å ta turen igjen :-)

Ett lite tips: I kiel på kjøpesentret der er det en klesbutikk hvor de har klær til barn mye billigere enn her i norge. Det er hello kitty og lynet mcqueen klær bl.annet. Når du handler der ber du om tax-back så får du dette stemplet før du går ombord i båten (i terminalen) så får du tilbake momsen, da blir klærna enda billigere ;)

vi var der med snuppa da hun var 6mnd, og broren hennes var 8.. Begge kosa seg, og vi hadde en fiiin tur[:)] er jo ikke snakk om å være ei uke på båten liksom, så syns den overgikk mine forventninger vertfall.. Kjeda oss ikke nei[:)]
fyll såg vi ingenting til, og var veldig barnevennlig vil jeg si[:)]

Back
Topp