Color Fantasy/Magic...

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Hvordan er den turen i februar? Fare for mye sjø? Mannen blir dårlig om det sjøer mye..hva kan hjelpe mot det? Tabletter blir han vel trøtt av så det går jo ikke...[8|]

Er tilbud så vi har lyst å bestille en sånn suite med havutsikt og inkl frokost og gratis minibar[:D] Noen som har prøvd det? er det fine lugarer og verdt de ekstra kr?

er rundt 9 tia det ofte kan være høy sjø, for da er du midt utti åpen sjø. men det går fort over igjen.....

kjempelekker båt! gled dere masse!

ORIGINAL: ostepoppen

er rundt 9 tia det ofte kan være høy sjø, for da er du midt utti åpen sjø. men det går fort over igjen.....

kjempelekker båt! gled dere masse!

Ja vi tok den i sommer og den var kjempe fin[:D]..hadde dårligere lugar da men.. Vi dro i juli, og ved første antydning til sjø så ble han uvel stakars.. Tenkte februar kanskje er værre en juli[8|] merket det mest på kvelden ja, så da kan han jo legge seg nedpå litt..

Noen erfaring med det armebåndet mot kvalme?[:D]

Har kun brukt sea band nå de første mnd jeg var kvalm,å de funket som bare det på meg[;)] Har ikke prøvt de i noen annen forbindelse. Håper du finner noe som kan dempe kvalmen hans og det blir en flott koselig tur[;)]

ORIGINAL: runa37

Har kun brukt sea band nå de første mnd jeg var kvalm,å de funket som bare det på meg[;)] Har ikke prøvt de i noen annen forbindelse. Håper du finner noe som kan dempe kvalmen hans og det blir en flott koselig tur[;)]

Ok, høres jo bra ut da [:D] hjelper det mot svangerskaps kvalme burde det hjelpe mot normal kvalme også[:D]

Vi reiste i februar et år med kronprins harald, og det var veldig fint selv om det da var så mye bølger at båtene til hirtshals ikke kom i land der og måtte snu. Hadde visst vært litt sjø på natta, men vi merka lite.

Reiste med Color Fantasy i juli, i lugar med dobbeltseng inkl frokost og fri minibar, litt større lugar, og havutsikt. Ble grei plass til reiseseng til snuppa og, som forøvrig colorline ordnet med og hadde satt på rommet sammen med dyne og alt hun trengte (bedre enn dfds som vi reiste med i juni der vi måtte ha med ALT selv, det var noe herk). De lugarene var virkelig verdt de ekstra kronene. Vi hoppa på tilbud med reis to betal for en riktignok, så vi fikk en billig tur uansett. Men det var virkelig knall med så gode lugarer. Blir en helt annerledes opplevelse da syntes vi. Så hvis vi skal reise senere, kommer vi nok til å gjøre det senere også. Og vi hadde jo med snuppa på litt over ett år som nekter å sove i vogn, så vi hadde jo noen timer på lugaren på kvelden, og da var det godt vi ikke hadde et kott som vi sov på.

ORIGINAL: Auroramamma

Vi reiste i februar et år med kronprins harald, og det var veldig fint selv om det da var så mye bølger at båtene til hirtshals ikke kom i land der og måtte snu. Hadde visst vært litt sjø på natta, men vi merka lite.

Reiste med Color Fantasy i juli, i lugar med dobbeltseng inkl frokost og fri minibar, litt større lugar, og havutsikt. Ble grei plass til reiseseng til snuppa og, som forøvrig colorline ordnet med og hadde satt på rommet sammen med dyne og alt hun trengte (bedre enn dfds som vi reiste med i juni der vi måtte ha med ALT selv, det var noe herk). De lugarene var virkelig verdt de ekstra kronene. Vi hoppa på tilbud med reis to betal for en riktignok, så vi fikk en billig tur uansett. Men det var virkelig knall med så gode lugarer. Blir en helt annerledes opplevelse da syntes vi. Så hvis vi skal reise senere, kommer vi nok til å gjøre det senere også. Og vi hadde jo med snuppa på litt over ett år som nekter å sove i vogn, så vi hadde jo noen timer på lugaren på kvelden, og da var det godt vi ikke hadde et kott som vi sov på.

Høres utrolig bra ut da[:D] er akkurat sånn lugar vi skal bestille også, er jo mye større en de små vanlige [:D] Koster kun 3800, sist tok vi en liten lugar med promenade utsikt og betalte 3400...[:-] Lønner seg å vente på tilbud[:D]

Sjøer det så mye tror jeg mannen min ligger rundt do skåla til vi er hjemme igjen[:-] han ble uvel uten at jeg kunne kjenne det sjøet[8D]

ORIGINAL: DOLLY DUKK

Vet ikke[8D]
Håper ikke det er mye sjø,drar en tur i februar vi også[;)]

Fant dere billig tur også? [:D] er jo 50% for oppgradering av lugar[:D] koster vanligvis 6000,- den vi får for 3800,-[:D]

Hvor fant du dette tilbudet? Er du color club medlem eller kan alle få det??

OPP

Kom hjem derfra i dag. Har altså vært borte hele helgen, er jo ikke februar men ville ikke tro det er noe verre da enn denne helgen. Vissnok var det mye sjø på fredag, men jeg synes ikke det merktes så godt. Jeg blir skikkelig båtsyk, tok derfor tabletter og de fungerte kjempe bra. Ikke ble jeg trøtt eller sløv heller...

Back
Topp