cola vs pepsi

Minsa*

Glad i forumet
hva drikker du??

Hehe, kommer an på .. Drikker mest Pepsi MAX, drikker ALDRI Pepsi... Hvis jeg må velge mellom vanlig Pepsi og vanlig Cola, blir det Cola[:)]

pepsi max for alle penga[:D]

Er en avendt coca coliker :) nå går det i peppso max...men guuud....coca cola på boks er best...åååhhhh...hehe

Værste jeg vet er når man er ute å spiser å di spør om di skal finne noe å drikke: ja,takk cola til meg svarer jeg...servitør:ok så kommmer di med pepsi[:@][:@][:@][:@] Akkuratt som jeg ikke kjenner forskjell!!!! Ingen tips å pepsien i retur!! Det hender også at di spør er det greit med pepsi?? NEI! Tar heller en solo da takk!!!

ORIGINAL: Smoothiemamma

Cola selvfølgelig!! [:D]  *elsk* [8D]

<3

ORIGINAL: Vesten

ORIGINAL: Minsa*

Værste jeg vet er når man er ute å spiser å di spør om di skal finne noe å drikke: ja,takk cola til meg svarer jeg...servitør:ok så kommmer di med pepsi[:@][:@][:@][:@] Akkuratt som jeg ikke kjenner forskjell!!!! Ingen tips å pepsien i retur!! Det hender også at di spør er det greit med pepsi?? NEI! Tar heller en solo da takk!!!

Så enig! [:@]

fikk dilla på pesi når jeg var gravid, mn sånn ellers er jeg oppvokst me cola[:)] så svaret mitt blir cola

Ja takk, begge deler? [8D]

Men hvis jeg kan velge blir det nok Cola før Pepsi, ja...

valgte coca cola.
vanlig pepsi liker jeg ikke, men før likte jeg pepsi max veldig godt, men næææ nå er jeg ikke så glad i brus lengre.

ORIGINAL: Minsa*

Er såå enig i denne!! Jeg bestilte en cola en gang vi var ute og fikk servert pepsi. Fikk ikke spørsmål om det var greit med pepsi heller. Jeg drakk en slurk og gikk tilbake og sa at dette var ikke cola. Hu blei skikkelig sur på meg. Men asså, cola er cola, pepsi er pepsi.
Ja, og jeg drikker altså kun cola, aldri pepsi!

Ikke at jeg drikker det så ofte, men jeg foretrekker Coca Cola. Fra glassflaske er den best! [:D]

Colaaa :-) Drakk mye Pepsi Max før, men slutta når det ble tilsatt søtningsstoffet aspartam- det bryter ned hjernen. (selv om det sikkert ikke er betydelig mye, fikk jeg skrekken[8D])

Liker helst gul brus jeg [:)]

ORIGINAL: Vesten

Enig [:D]

Av Cola og Pepsi så stemte jeg Cola ..

Men, HEIA DISPENSER SOLO'N for alle penga ! [:D][:D][:D]

Back
Topp