cola ligth:)

MammatilTreprinser

Forelsket i forumet
*MIA*
noen av dere andre som er avhengig av dette??? slutter dere evt og drikke det nå????
cola ligth er noe jeg er avhenig av sååååe har ikke veeeeldig lyst t og gi d opp:P

hei..

Nei, ikke med cola light.. men med kaffe og vanlig cola....
Har helt sluttet å drikke kaffe, men et pitte lite iskald cola innimellom.... mmm

jeg drikker ganske mye cola zero, ikke kaffe, lurer på om jeg må slutte med dette???

Offisielle anbefalinger er 1-2 kopper kaffe om dagen eller tilsvarende mengde cola/ te.
Så jeg nyter kaffen min med god samvitttighet. Brus en sjelden gang.

Eg e ganske så hekta på pepsi max, sånn at eg bare måå ha..

Jeg er også hekta på PepsiMax...

Men hvert svangerskap før har jeg holdt på å spy av PepsiMax, så jeg drikker det ikke fordi
jeg ikke vil ha det, men jeg klarer det bare ikke.
Har ikke ennå fått avsmaken, så drikker og koser meg enn så lenge emoticon

i mitt første svangerskap drakk jeg minst 1 flaske julebrus til dagen de 3 siste månedene før fødsel ;) gikk helt fint det :)

Jeg er heldigvis ikke noe glad i brus.. hater kullsyre! Drikker en kopp kaffe hver morgen med god samvittighet

Blir værre å holde seg unna sjokolade suget.. men er flink til å bare spise det i helgene

tingelinge skrev:
i mitt første svangerskap drakk jeg minst 1 flaske julebrus til dagen de 3 siste månedene før fødsel ;) gikk helt fint det :)

Er mange som røyker hele svangerskapet og det går bra, det betyr ikke at det er greit å røyke når man er gravid allikevel, if you see my point ;-)
Cola light har koffein i seg, er derfor man ikke skal drikke så mye av det, julebrus har såvidt jeg vet ikke noe koffein.

Jeg drikker pepsi max, men har måttet kutte ned nå til de anbefalte dosene, vil ikke høyne risikoen for spontanabort :-)

jeg drakk vertfall en red bull til dagen, nå er det helt slutt, legger heller 20 kr på sparebørsa til dagen, blir en del penger det når mars kommer:)

Back
Topp