Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: junimammaja vi har lyst på to tette, så håper spiren sitter etter nyttår en gang iallefall,,,
oi.. ser at dere skal teste om dere får flere??? wow.. det tror jeg ikke at jeg hadde klart enda jeg... må vente i noen år jeg tror jeg.. men lykke til å håper at alt går bra
ORIGINAL: xcrazyx
Krumkaker:
vei eggene,med skall, du skal ha (mener 4 stk er normal posjon), ta like mange gram med smør, sukker og hvetemel...bland, stek, rull[:D][:D]
ORIGINAL: mariellsmamma
man kan også lage kopper da, steker de i jernet, legger leiva over ett glass, å så tar man ett litt større glass utenpå der igjen, stiver fort, så tar man av d øverste glasse i vips så har man en krumkake skål som man kan ha is eller frukt oppi...
ORIGINAL: Molsydu må steke de i jernet først ja,,,
ORIGINAL: mariellsmamma
man kan også lage kopper da, steker de i jernet, legger leiva over ett glass, å så tar man ett litt større glass utenpå der igjen, stiver fort, så tar man av d øverste glasse i vips så har man en krumkake skål som man kan ha is eller frukt oppi...
ah smart - det kan jeg gjøre hvis jeg ikke får lånt krumkakejern noe sted.