Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tafas
har time til innsettelse av spiralen, jeg har lest at man kan ta paracett en time før..lurer om det gjør vondt å sette den inn, er det ubehagelig etter, for jeg fikk beskjed at jeg må vente i 20 min ettter innsettelse?
blødde dere lenge, mye etter ???
takker for svar[:)]
ORIGINAL: nothernstar
ORIGINAL: tafas
har time til innsettelse av spiralen, jeg har lest at man kan ta paracett en time før..lurer om det gjør vondt å sette den inn, er det ubehagelig etter, for jeg fikk beskjed at jeg må vente i 20 min ettter innsettelse?
blødde dere lenge, mye etter ???
takker for svar[:)]
hmm, ja, jeg syns det gjorde vondt å sette den inn! hadde vondt og store blødninger i 3 uker etterpå og da måtte jeg bare ta den ut for å ikke blø ihjel. så meg funka den dårlig på. jeg fikk gå hjem med en gang. var ikke sånne store smerter rett etterpå altså. det overlever mann fint[;)]
ORIGINAL: Lena25
jeg satt inn kobber spiralen i april i fjord 3 mnd etter fødselen.
syns ikkje de gjorde vondt å sette den inn, merka de egentlig ikkje, kjente litt mens smerter til dagen etter på. Men trengte langt i fra smerte stillende for det..
Fikk ingen blødning av den. mensen kom første i januar i år så altså 13 mnd etter fødsel å 10 mnd etter inn satt spiral..
Jag har ikkje hatt mer mens smerter nå etter jeg satt inn spiralen heller mindre. blør kanskje litt mer men de går bra er bare et par dager jeg blør mer liksom