Clovek !

Snorkmaiden

Glad i forumet
Mener å huske jeg har lest et sted at dere skulle på "pute-kontroll" i dag, hvordan gikk det ? [:D]

Clovek har besøk av tantene til mannen sin i kveld. Men de har vært på putekontroll ja, men det skal hu få fortelle selv [8D]

Men må nesten bare dytte denne opp til hu er tilgjengelig igjen [;)][:D]

ORIGINAL: Sanka

Clovek har besøk av tantene til mannen sin i kveld. Men de har vært på putekontroll ja, men det skal hu få fortelle selv [8D]

Men må nesten bare dytte denne opp til hu er tilgjengelig igjen [;)][:D]

Alright [:D] da får jeg bare vente [:)]

Spennende!! [:D]

då hadde jeg endeligt fått vært på ultalyden, hoftekulå var helt fin og var der den skulle og hofteskålen var grodd fint på plass var bare et lite hjørne som ville gro fort rekna hu med.
så rekna me at hun ville være helt fin til 4 1/2 mnd kontrollen . så måtte ha pute til da. men var en lettelse å få høre at det ikke var s...å alvorligt,var så bekymra for det:)
så var jeg innom barnepoliklinikken og fikk en nye pute i str 22. så nå var det frem med sy maskinen og lage nye fine trekk til snuppa:))

såååå godt og høre [:D][:D][:D]

og all skryt til deg sååå fine trekk det er på puta [:)][:)]

Så fin hun er med puten sin!  Og så heldig hun er som har mamma som er flink til å sy! [:D] Og så BRA at alt ser fint ut og at dere snaaaart får puten av også!! [:D]

Her i huset begynner alle å bli vant til at puten er vekke, og det er SÅ superherlig - GLED dere!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Morellskatten

Så fin hun er med puten sin!  Og så heldig hun er som har mamma som er flink til å sy! [:D] Og så BRA at alt ser fint ut og at dere snaaaart får puten av også!! [:D]

Her i huset begynner alle å bli vant til at puten er vekke, og det er SÅ superherlig - GLED dere!!! [:D][:D][:D]

ja gleder meg til å få den av:) men er så vandt til det nå at jeg legger egentligt ikke merke til den utenom når jeg skal kjøre bil for det er litt trangt:) bare 2 mnd igjen nå. går fort det tenker jeg[:D][:D][:D][:D]

Så bra at du fikk vite litt mer om hvordan det sto til da :) Godt og vite at dere mest sansynlig er ferdig til 4,5mnd kontrollen, og slipper å dille med puta lengre. Jeg er veldig spent på når vi evt får en ekstra kontroll.

Må forresten si at du er rimelig kjapp med symaskina som allerede har laget så fint trekk !

ja herligt å vite det, :)
ja meg og symskinen er goe venner så da går det kjapt og greit:)

Back
Topp