Clomid/pergo erfaringer

Bkno4009462

Første møte med forumet
Hei. Sluttet på pillen i november i fjor, fikk aldri mensen tilbake så jeg dro til gynekologen min, der jeg fikk beskjed om å bruke noe som het Clomid, og det var bare for å få syklusen opp å gå igjen. Alt annet så fint og normalt ut. Gikk på clomid i 5 dager, og fikk mensen etter 10 dager ca. (Etter endt kur). Etter 4 uker skulle jeg ta en kur til, og den endte jeg 7 mars. Tror jeg hadde eggløsning 13 mars, og har enda ikke fått mensen. Tok en test i går, men den var negativ. Har egentlig ikke så mange andre symptomer en manglende mens, og har en del stikking i nedre del av magen, bytter mellom venstre og høyre side, men mest høyre. Har hatt lite matlyst di siste dagene, men har en del å tenke på for tiden så det kan være andre årsaker til det. Men syns det er rart at jeg ikke fikk ny blødning, når den kom så fort etter første kur. Lurer på om noen har erfaringer med clomid?

Jeg har ikke tatt Clomid, men Pergotime har jeg fått, og noe av det vanskeligste med Pergo-kurer, er at de kan gi masse svangerskapssymptomer, og at de kan tulle til EL-testene.
Be heller om Femar om du kan. De skal visst gi færre bivirkninger. :)

Back
Topp