Clomid/clomifene?

Mavik

Forelsket i forumet
Hei :Heartred

Jeg har fått clomid på resept og skal ta to piller i morgen. Pakningsvedlegget er ikke på norsk og jeg fikk ikke informasjon om HVORDAN tablettene skal tas. Tas de oralt? Noen som har erfaring?
IMG_5868.jpeg

Hei! Jeg bruker å gå i felleskatalogen og lese :)

Logg inn på Helsenorge > tjenester > legemidler. Da får du opp reseptene dine. Det skal være en link under den resepten din, hvor det står "sist utlevert".

Jeg hadde gjetta at de skal tas oralt, men jeg har ikke gått på dette selv. @Mavik

Hei! Jeg bruker å gå i felleskatalogen og lese :)

Logg inn på Helsenorge > tjenester > legemidler. Da får du opp reseptene dine. Det skal være en link under den resepten din, hvor det står "sist utlevert".

Jeg hadde gjetta at de skal tas oralt, men jeg har ikke gått på dette selv. @Mavik
Jeg vet at man kan søke det opp, problemet er at ingenting kommer opp. Pakningsvedlegget er ikke tilgjengelig på felleskatalogen og det som følger med er italiensk. Har forsøkt å oversette det, men får ikke opp hvordan det skal tas o_O

Vedlegg

• IMG_5870.png
    IMG_5870.png
    267,5 KB · Visninger: 26
Jeg vet at man kan søke det opp, problemet er at ingenting kommer opp. Pakningsvedlegget er ikke tilgjengelig på felleskatalogen og det som følger med er italiensk. Har forsøkt å oversette det, men får ikke opp hvordan det skal tas o_O
Aj, da ble det jo verre! Jeg føler meg ganske sikker på at de skal tas oralt altså. Men skjønner at du gjerne vil ha det svart på hvitt før du gjør noe feil.

Tas oralt. Mulig å ta bilde av pakningsvedlegget i Google translate. Så får du det ferdig oversatt sånn noenlunde.

Back
Topp