Insania Elsker forumet Oktoberskatter 2014 18 Des 2010 #1 Jeg skal gå til innkjøp av nye hudpleieprodukter, men jeg greier ikke bestemme meg for om jeg skal ta Clinique eller Decleor sin produkter. Noen som har innspill? Hva er best?
Jeg skal gå til innkjøp av nye hudpleieprodukter, men jeg greier ikke bestemme meg for om jeg skal ta Clinique eller Decleor sin produkter. Noen som har innspill? Hva er best?
2 små og en huleboer Forumet er livet 18 Des 2010 #2 Clinique definitivt. Det er de beste kremene jeg har prøvd noen gang.
Insania Elsker forumet Oktoberskatter 2014 18 Des 2010 #4 ORIGINAL: YsePyse decleor Beste jeg har hatt!! Ok, hva er det du bruker? Rensemelk/ansiktsvask/Toner?
ORIGINAL: YsePyse decleor Beste jeg har hatt!! Ok, hva er det du bruker? Rensemelk/ansiktsvask/Toner?
Frk KabelSatan Elsker forumet 18 Des 2010 #5 Rensemelk, toner, dagkrem, nattkrem, olje.. Har mye fra den serien for fet hud. Helt super kombinert med i.d sminke!! [:)][:)]
Rensemelk, toner, dagkrem, nattkrem, olje.. Har mye fra den serien for fet hud. Helt super kombinert med i.d sminke!! [:)][:)]
hissigproppen Forumet er livet 18 Des 2010 #6 Decleor! Det er det de selger i hudpleiesalonger... Lett valg [:)]
Insania Elsker forumet Oktoberskatter 2014 18 Des 2010 #7 Tusen takk! Da skal jeg prøve Decleor da. [:D]