Clearstamp inntørket

Vaffelrøra

Elsker forumet
Hei, er det noen som vet hvordan man best oppbevarer clearestamps og hvis de tørker inn, er det mulig å få de tilbake til normalen igjen. Har tidligere oppbevart mine en kort stund i Tim Holtz clearstampspermer, fant ut at de tørker ut, men er nå gått over til clearbags der jeg legger ved et lite stempeltrykk for å se hva som er i posen :)

Eeeek! Jeg visste ikke at de kan tørke ut [&:] Auch! Da lærte jeg noe nytt i dag også... Følger med på denne tråden [:)]

Vet ikke hvordan man kan forhindre dette, men har enda ikke hatt problemer med mine og de første kjøpte jeg for fire år siden faktisk. Men om du legger papir oppi posen så vil jo papiret trekke til seg fuktigheten fra stempelet... Men aner ikke hvor mye det er snakk om da. Men uansett så varer ikke stempler evig dessverre. Samme gjelder jo med vanlig plast og gummi...

ORIGINAL: Escuro

Eeeek! Jeg visste ikke at de kan tørke ut [&:] Auch! Da lærte jeg noe nytt i dag også... Følger med på denne tråden [:)]

ORIGINAL: lilyofthevaley

bare skyll de i vann så blir de ikke inntørket lengre..;)

La det stempelet som var mest inntørket i en bolle med vann, ser ut til at den blir helt fin igjen. Phuuuuu[:)]

Back
Topp