ClearBlue

SpireNrTre

Andre møte med forumet
Hei [emoji4] Flere her inne som blir lei seg 24 timer etter at en har tatt clearblue digitaltest? Syns det er så trist når det slutter å stå gravid [emoji28] Fristende å ta en hver dag.. #harfåsymptom #vilblikvalm #5+0
d90211db4976a26f57c4a9b312e75aa9.jpg

Det er betryggende å se det på testen, derfor sparer jeg på bildene

Ja, det var trist da det forsvant. Kikket på den maaaaaaange ganger det døgnet. Var så fantastisk å se det ordet

Har ikke brukt digital, men liker å se på testen jeg tok for en uke siden, fortsatt to klare streker på den :-)

Husker jeg sa at jeg ønsket at jeg ble kvalm, så jeg kunne gå litt ned i vekt i begynnelsen av svangerskapet. Det var helt til jeg ble sjøsyk på ferge i 9 måned og holdt på å spy hvert 10.minutt i over 2,5 times båttur. [emoji23][emoji23][emoji23]

Etter det var jeg veldig takknemlig for at jeg ikke var noe kvalm hele svangerskapet utenom da! [emoji6]

Hahaha. Vil bli kvalm [emoji7]. Jeg har superømme (større?) pupper, men har heller ikke vært kvalm ennå. Jeg synes også det var trist når testen slukka. Tar billige strimler annenhver dag da [emoji85]. 4 uker i morgen [emoji122][emoji122]

Jeg har heller ikke vært kvalm og ønsket meg litt det for at graviditeten skulle føles litt mer virkelig, men i kveld kjenner jeg på kvalme og håper ikke den slår inn for fult for nå angrer jeg bittert :arghh:

Sjønner godt at mange ønsker kvalmen siden det er et av de sikreste symptomene. Her har kvalmen. Virkelig slått inn. Spyr ikke enda. Men kan ikke kjøre noen plass uten å ha med vann.

Hehe jeg ønsker ikke kvalmen da jeg har kastet opp gjennom første trimester 2 ganger før [emoji23][emoji23]
Jeg har for tiden bare større pupper. Men idag føler jeg meg litt uvel, mulig det er på grunn av forkjølelse. Det finner jeg ut når jeg prøver å spise [emoji23]

Her og er det kvalme, hele tiden! :dead: skjønner ikke hvorfor de kaller det morgenkvalme, hehe. Kaster heldigvis ikke opp enda da "bankibordet"!
Jeg tar nye billigtester hele tiden, klarer ikke la hver hvis jeg syns jeg kjenner litt mindre symptomer en dag :smiley-ashamed005 Så skjønner godt følelsen, selvom de ikke er digitale :happy:

Sniker fra desember.

Jeg synes det var SÅ stas med positive tester at jeg tok maange utover hva som var nødvendig :D

Back
Topp