Clearblue

Kan tenkes at du bare er en av dem som har lavere nivåer av hcg i kroppen, og at du var helt i laveste sjiktet for 1-2 sist, mens nå er i øvre sjiktet for 2-3. :)

Kan hende du har for mye hcg faktisk! Står på pakningsvedlegget at testen kan vise for lite dersom du tar testen etter uke 6! :)

Kan hende du har for mye hcg faktisk! Står på pakningsvedlegget at testen kan vise for lite dersom du tar testen etter uke 6! :)

Kanskje det, for tok en vanlig RFSU test for halvannen uke siden og fikk 2 tydelige streker veldig fort.. Så hadde virkelig forventet å få 3+ i dag :P

Kanskje det, for tok en vanlig RFSU test for halvannen uke siden og fikk 2 tydelige streker veldig fort.. Så hadde virkelig forventet å få 3+ i dag :P

Jeg gjorde det samme nemlig. Er 6+1 i dag og fikk 2-3. Halvblandet prøven med vann og tok en billigtest, og den ble likevel raskt positiv og like sterk som teststreken. Så har bestemt meg for at det er fordi det er for mye hcg tror ikke jeg gidder kjøpe flere digitale, selv om jeg hadde veldig lyst på den 3+ :)

Back
Topp