Clearblue

Lillekoala

Forelsket i forumet
hei.
Tok en test igår på samme tid som idag da fikk jeg 3+ så tok jeg en igjen nå og da stod det 2-3?? Betyr det at HCG synker på meg?

Tipper at ditt hcg-nivå er på grensa mellom de to "2-3" og "3+", og så er det litt variasjon fra test til test. Om du ikke har noen andre symptomer på at noe skulle være galt (smerter, blødning), så vil jeg nok tro at alt er bra. Er mange ting som kan ha spilt inn her altså.

Bare sjekk grafen på side 11 her:
http://uk.clearblue.com/sites/defau...s/Brochures/hcp_cb9_professional_brochure.pdf

det er ganske overlappende...

Vent et par-tre dager og test igjen, så er du nok 3+ ;)

Jeg testet igår sånn rundt etter jobb da viste den 3+ og idag tidlig 3+ og nå 2-3. Vet jeg ikke skal ta så mange tester men skulle bare sjekke nå. Og da viste den 2-3 så da ble jeg litt satt ut

Jeg testet igår sånn rundt etter jobb da viste den 3+ og idag tidlig 3+ og nå 2-3. Vet jeg ikke skal ta så mange tester men skulle bare sjekke nå. Og da viste den 2-3 så da ble jeg litt satt ut

Skjønner det, hadde nok reagert sånn selv, men det kan bare være slik at du har drikki litt mer i dag eller noe, er litt usikkert å teste på ettermiddagen. Jeg ville holdt meg til morgenurin da den er mer stabil med tanke på konsentrasjon, mens ettermiddagen kan være helt bingo hvor konsentrert det er ;)

Skjønner det, hadde nok reagert sånn selv, men det kan bare være slik at du har drikki litt mer i dag eller noe, er litt usikkert å teste på ettermiddagen. Jeg ville holdt meg til morgenurin da den er mer stabil med tanke på konsentrasjon, mens ettermiddagen kan være helt bingo hvor konsentrert det er ;)
Selv om man er 5 uker så kan den være ustabil på ettermiddagen?

Selv om man er 5 uker så kan den være ustabil på ettermiddagen?

Vel, 5 uker er jo 3 uker på CBD, og når det er to båser som heter "2-3" og "3+", så vil jo 5 uker være akkurat midt i mellom de to.
Urinen vil tynnes ut variert ut i fra hvor mye du drikker, ja, garantert. Så jeg ville holdt meg til den konsentrerte/stabile morgenurinen :)

Vel, 5 uker er jo 3 uker på CBD, og når det er to båser som heter "2-3" og "3+", så vil jo 5 uker være akkurat midt i mellom de to.
Urinen vil tynnes ut variert ut i fra hvor mye du drikker, ja, garantert. Så jeg ville holdt meg til den konsentrerte/stabile morgenurinen :)
Klarte ikke vente. Tok en til nå og da viste den 3+ igjen så den vingler tydeligvis mellom. Men får ihvertfall sove litt bedre nå. Er så sykt redd for at den skulle synke....var helt skjelven....

Klarte ikke vente. Tok en til nå og da viste den 3+ igjen så den vingler tydeligvis mellom. Men får ihvertfall sove litt bedre nå. Er så sykt redd for at den skulle synke....var helt skjelven....
Tusen takk for svar. Det beroliget litt med at du skrev det siste. :)Nå ser det ut som jeg skriver til meg selv men var ikke det som var meningen da...haha

Du har aldri 100% garanti for noe :) Noen merker det, andre merker det ikke før senere. Men å teste masse vil bare gjøre deg mer usikker. Det er ikke så hyggelig og du får ikke gjort så mye fra eller til.

Bedre å ta dagene som de kommer :happy119

Jeg har bare tatt 1 graviditetstest, og den var clearblue digital. Den viste da 1-2. Skal da ikke være nødvendig å ta flere? De kan vel ikke ta feil? :wtf:

Jeg har bare tatt 1 graviditetstest, og den var clearblue digital. Den viste da 1-2. Skal da ikke være nødvendig å ta flere? De kan vel ikke ta feil? :wtf:
Tok også bare en clearblue digital hjemme og en test på legekontoret. Var nok det til at legen gratulerte :)

Back
Topp