/ CLEARBLUE /

J87

Gift med forumet
Marslykke 2016
Junilykke2018
Siden jeg fortsatt er på ferie i utlandet, og derfor ikke får tatt meg en tur til legen, må jeg bare høre med deres erfaringer med clearblue med ukesindikator:) Syns nemlig dette er så spennende!

Så, hvem har testet og opplevd at resultatet samsvarer med antall uker, og hvem har opplevd motsatt? Flere som har opplevd at det vises færre uker enn forventet? Gleder meg til å lese :) Selv er jeg mellom 5-8 uker på vei, gleder meg til å finne ut mer korrekt når jeg kommer hjem ;)
 
Jeg fikk 3+ på CB når jeg var 5+3.
det er nok veldig store forskjeller. Har sett litt på diverse tabeller over hcg og det er store svingninger. CB viser 3+ når du er over 2000 hcg.
 
Jeg tar de dere ukesindikatorene med en klype salt.
 
Jeg fikk 1-2, men i mitt hode burde det være 4+4 testdagen.. Skal på tidlig ul, så håper å få sett noe der :)
 
Mina stämde med 1-2, och 2-3 men det tog 13 dagar innan den visade 3+ och det stämmer med att jag vart satt tillbaka på ul med 5 dagar :) så min lilla fis var lite trög i starten :)
 
Min viste 2-3 sist, og da var jeg bare 10 dpo:p var litt bekymra for tvillinger, haha.

Denne gangen vet jeg ikke. Jeg fikk 2-3 men gikk på prevensjon, så er veldig usikker på hvor langt jeg _egentlig_ er...
 
Takk for mange svar :)
 
Back
Topp