Clearblue vs billigtest

Tina1988

Elsker forumet
For dere som enda tester og venter på IKM. 

Jeg testet i går med billigstrimmel, fikk negativ. 5 min etter var det en svaak strek. Tok en clearblue, sånn det kommer ett kryss om du er gravid. Den streken kom fort, men var svaaak. Så tok jeg en digital clearblue, der kom det opp etter 2-3 min "Gravid 1-2"

Altså, dere som bruker billigstrimler, tror rett og slett dere finner det senere ut enn dem som bruker clearblue e.l!

Masse lykke til uansett =)

Clearblue digital er veldig greie tester! Slipper å gruble sånn siden svaret er svart på kvitt! Men på den andre siden så viser dei kanskje ikkje like tidlig positivt som andre tester gjer..

Smooshkin skrev:
Clearblue digital er veldig greie tester! Slipper å gruble sånn siden svaret er svart på kvitt! Men på den andre siden så viser dei kanskje ikkje like tidlig positivt som andre tester gjer..

Jeg testa positiv på søndag, å jeg har IKM på torsdag. Syns det er tidlig jeg :)

Tina1988 skrev:

Smooshkin skrev:

Jeg testa positiv på søndag, å jeg har IKM på torsdag. Syns det er tidlig jeg :)

Du gjorde det ja :-) Nei eg har ikkje så mykje erfaring med desse egentleg.. Da eg var gravid sist gang så viste eg det ikkje før eg var 5-6 uker på veg!:-)

Jeg fikk svake sterker på billigstrips men ingen kryss på cb. Dagen etter var streken på stripsen litt sterkere og digital cb sa gravid. :)

Back
Topp