Clearblue viste 3+, så noen dager etter 2-3 uker….

Solstråla2024

Forelsket i forumet
Vi som prøver :)
Sommerfuglene
Skjønner at de ikke er helt til å stole på, men er så stressa nå! Skal være ca 5+6 på vei, og mandag viste clearblue 3 +, akkurat etter mine beregninger. Tok den siste jeg hadde i dag, men ikke på morgenurin, den var ganske lys - kan det være derfor den viser 2-3, eller er det rett og slett bare et dårlig tegn??
Har time hos gyn for å sjekke på onsdag, men jævlig å være så stressa frem til det….. :depressed:
noen erfaringer å dele?

Du er ikke en eneste som har fått variasjon på ukesindikator tester. Er til og med flere som ikke har fått 3+ til tross hos hcg prøve har vist høyt nok nivå i kroppen. Skjønner at du er stresset men ta testene med en klype salt fordi de egentlig ikke er ment til å vise stigning av hcg etter en viss tid :) kan være at du bare har hatt utvannet urin eller en dårlig test.

Ja takk for svar dere :Heartred Vet man ikke skal bruke de til å teste stigning, men var fristende å dobbeltsjekke før gyntimen, var så sikker på å få 3+….. har kjøpt en til jeg skal ta på morgenurin i morgen, kryss fingrene for meg :Heartred

I dag viser den 3 + på morgenurin igjen, hurraaaaaa!!! Så da var sikkert urinen for utvannet i går eller testen litt rar…. Nå skal jeg IKKE teste mer!!!!! :oops: Skal uansett ta ultralyd på onsdag og håper å se hjerteslag da :Heartred
IMG_2258.jpeg

Back
Topp