Clearblue Ultra Early - Positiv eller skygge?

Søskendrøm2025

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember
Hei,
Fikk en strek på Clearblue Ultra Early sin test i dag. Streken kom før det hadde gått tre minutter, men den er ganske svak. Er kun 8 DPO, så hadde selvsagt ikke regner med veldig sterk. Leser nå at mange får skyggestreker med denne. Hva tror dere? Skygge eller positiv?

Første bildet er i dårlig lys på en do på et kjøpesenter, andre bilde er nå fem timer etterpå. Tredje bildet var etter 30 min.
 

Vedlegg

  • IMG_2209.jpeg
    IMG_2209.jpeg
    369,4 KB · Visninger: 46
  • IMG_2231.jpeg
    IMG_2231.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 43
  • IMG_2219.jpeg
    IMG_2219.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 45
Ser den veldig godt, men tester med blå streker er vanskelige.
På de med rosa så ser man forskjell på skygge og babystrek (skygge = grå, baby = rosa).

Du har ikke mulighet til å kjøpe det make sure sine strimmel tester fks? Selges på kiwi, spar og meny ☺️
 
Ser den veldig godt, men tester med blå streker er vanskelige.
På de med rosa så ser man forskjell på skygge og babystrek (skygge = grå, baby = rosa).

Du har ikke mulighet til å kjøpe det make sure sine strimmel tester fks? Selges på kiwi, spar og meny ☺️
Syns jeg så en svaaaaak skygge på babyplan tidligtest i går, men de normale testene fra babyplan er negative. Så tror det er for tidlig for de normale testene. Har flere av de, så får bare (prøve å) smøre meg med tålmodighet ❤️
 
Back
Topp