Clearblue ukesindikator

Jeg har termin 30 januar, så 18 dpo i dag.
Tok en digital som viser 2-3 nåpå morgenen.
Jeg tror det viktigste er at hcg stiger, ikke når du får hvilket utslag :)

Noen som vet hvor mye hcg man må ha for at den skal slå ut i 3+? :) evt. 1-2,2-3 også..?
Fant dette på nettet:

101 untrained volunteers tested standardised samples
of urine containing hCG expected to produce a Not Pregnant
(0 mIU/ml), Pregnant 1-2 weeks (25 mIU/ml), Pregnant 2-3 weeks
(200 mIU/ml) and Pregnant 3+ weeks (20000 mIU/ml)
and compared
their interpretation of the results with those of trained coordinators
who read the same device

Så en skal visst ha et kjempehopp fra uke 2-3 til 3+. Ikke rart vi blir kvalme :p

Fant dette på nettet:
101 untrained volunteers tested standardised samples
of urine containing hCG expected to produce a Not Pregnant
(0 mIU/ml), Pregnant 1-2 weeks (25 mIU/ml), Pregnant 2-3 weeks
(200 mIU/ml) and Pregnant 3+ weeks (20000 mIU/ml)
and compared
their interpretation of the results with those of trained coordinators
who read the same device
Så en skal visst ha et kjempehopp fra uke 2-3 til 3+. Ikke rart vi blir kvalme :p

Ja det var virkelig et kjempehopp!! Får bare ikke det helt til å stemme..:P Mener jeg fikk 3+ en gang jeg hadde ca 8000 i hcg.. Sist gang, endte i sa. Er nå 4+5 og hadde på onsdag litt over 400 i hcg. Da skal jeg (dersom det dobler seg annenhver dag) ha ca 3200 i hcg neste tirsdag og 25600 i hcg mandagen etter det igjen.. Da er jeg jo med andre ord gravid i 6. uke..?

Ja det var virkelig et kjempehopp!! Får bare ikke det helt til å stemme..:p Mener jeg fikk 3+ en gang jeg hadde ca 8000 i hcg.. Sist gang, endte i sa. Er nå 4+5 og hadde på onsdag litt over 400 i hcg. Da skal jeg (dersom det dobler seg annenhver dag) ha ca 3200 i hcg neste tirsdag og 25600 i hcg mandagen etter det igjen.. Da er jeg jo med andre ord gravid i 6. uke..?

Fant disse tallene på et annet forum, så det kan jo være de ikke er helt riktige :p:confused:

Back
Topp