Clearblue ukeindikator

RABLE89

Gift med forumet
Septemberlykke 2024
Er det flere som har opplevd å ikke få endring i ukene på disse? Jeg er 5+5 i dag og får fortsatt kun 1-2. Har søkt litt på nett og funnet bilder av andres tester og når jeg åpner og sammenligner så burde jo min og ha 2-3... Har vel tatt 7 slike nå siden 3+6 og alle viser 1-2..

Er det flere som har opplevd å ikke få endring i ukene på disse? Jeg er 5+5 i dag og får fortsatt kun 1-2. Har søkt litt på nett og funnet bilder av andres tester og når jeg åpner og sammenligner så burde jo min og ha 2-3... Har vel tatt 7 slike nå siden 3+6 og alle viser 1-2..
Hadde det vært meg vill jeg tenkt kjemisk/ noe som ikke utvikler seg. Hvordan er strimletester i fargen? Har fått 2-3 etter ikm hver gang (4 fullgåtte svangerskap). Tatt hcg prøve hos lege?

Hadde det sånn nå og det endte med SA. Men! Har hørt at følsomheten på de testene er litt så som så. Så jeg ville heller tatt hcg måling hos legen sånn som du skal :Heartred men siden strimmeltestene dine er fine, så tenker jeg at det er sikkert ikke grunn til bekymring

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp