Clearblue ukeindikator

Mrs.B

Glad i forumet
Febbisbebbis'18
Påskekyllingene 2020
❤Januarlykke 2022❤
er 4+5 idag og fikk 3+ på g-testen. Er jeg lenger på vei enn jeg trodde eller er dette normalt?

Jeg fikk også 3+ på samme tidspunkt og jeg er ganske sikker på eggløsning. Men jeg vet jo ikke før ul :p Jeg fikk 1-2 en uke tidligere.
Det kan kanskje variere avhengig av hvor konsentrert urinen er og hvor mye hcg man produserer?

Jeg får bare 2-3 og er 4+5. Men det er vel normalt så lenge det har steget siden sist? 1-2 var svaret på torsdag så..

Jeg er bare superforvirra for med førstemann fikk jeg kun 2-3 og var litt lenger på vei

Var 4+6 når jeg fikk 3+! Men det var den første jeg tok! Og etter strekene å dømme så kunne jeg nok fått det før!

Sniker. Jeg fikk og det begge gangene, og det er ivf så ingen tvil :p

Var 4+6 når jeg fikk 3+! Men det var den første jeg tok! Og etter strekene å dømme så kunne jeg nok fått det før!

Men dette med streker.. hvorfor blir ikke den venstre streken helt øverst sterkere når den nederste blir det? Hvem indikerer på hva? Blir bekymra jeg :oops:

Vedlegg

• B25AC9E0-2B62-41BC-834A-A2F303E70490.jpeg
    B25AC9E0-2B62-41BC-834A-A2F303E70490.jpeg
    43,7 KB · Visninger: 24
Men dette med streker.. hvorfor blir ikke den venstre streken helt øverst sterkere når den nederste blir det? Hvem indikerer på hva? Blir bekymra jeg :oops:

Jeg er egentlig ikke helt sikker på hvilke som er hvem! En av dem er vel en kontrollstrek! Her er mine når jeg fikk 3+!

Vedlegg

• 1CBCEDFB-6F58-403D-93BA-E2ADFFF84501.jpeg
    1CBCEDFB-6F58-403D-93BA-E2ADFFF84501.jpeg
    23,3 KB · Visninger: 23
Jeg er egentlig ikke helt sikker på hvilke som er hvem! En av dem er vel en kontrollstrek! Her er mine når jeg fikk 3+!

Hmm så rart. For den ene streken der blir jo bare ikke sterkere :scratch men den under har det. Får vel bare slå meg til ro med at noe har økt siden det er 2-3 jeg fikk opp nå kontra torsdag?

Hmm så rart. For den ene streken der blir jo bare ikke sterkere :scratch men den under har det. Får vel bare slå meg til ro med at noe har økt siden det er 2-3 jeg fikk opp nå kontra torsdag?

Sålenge de andre strekene har blitt sterkere, så øker nok hcg! Men disse digitale kan være lunefulle også, var ei inne her som vel hadde 11.000 i hcg og fikk 2-3! Så man kan ikke stole blind på disse! Så det sikreste for å vite om hcg stiger som det skal er å ta blodprøver til legen med to dagers mellomrom! Tester kan påvirkes av både fargestoffmengde og urinkonsentrasjonen kan være ulik!

Det er vel en grunn til at den kalles indikator, den er ikke ett fasitsvar;) Kun HCG i blod kan måle eksakt HCG i kroppen.. og HCG økningen varierer fra graviditet til graviditet.. konsentrasjonen til urinen kan også spille testen ett puss..

Back
Topp