Clearblue skyggestrek

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Noen som ser skyggen? Er dette den klassiske skyggestreken mange får på clearblue?
Sikkert bare ønsketenking, men jeg synes den er blåaktig og den kom med en gang. Strimmel fra billigtester var negativ, er sikkert ingenting. Skulle ha fått mensen i dag og kjennes slik ut, har gått på do mange ganger for jeg var helt sikkert på at tanta kom, men nei :p
IMG_2901.JPG
IMG_2900232.JPG
 
Jeg ser den!

Har aldri opplevd skyggestrek på disse, jeg. Håper for deg!

Når tar du ny?
 
Har ikke helt troen selv, men morsomt å høre om flere ser og evt erfaringer med skygge på disse :) Tror ikke jeg tester før om noen dager, hvis mensen ikke kommer da :)
 
Tror jeg ser:)
Har ingen erfaring med den testen men må jo virke lovende dette :)
 
Ser streken på begge bildene, og den er jo like bred som den skal være, men ikke godt å se om den er blå eller ikke, men synes den ser lovende ut altså :)
 
Hvis strimmelen var negativ på samme urin, så har jeg lite tro, dessverre. Har fått slike streker selv uten at det var noe. Krysser fingrene for bedre resultat i morgen.
 
Hvis strimmelen var negativ på samme urin, så har jeg lite tro, dessverre. Har fått slike streker selv uten at det var noe. Krysser fingrene for bedre resultat i morgen.
Strimmelen var negativ på morgenurin, denne tok jeg etter å holdt meg og ikke drukket på flere timer senere i dag.
Men har ikke troen likevel, mensen kommer nok i kveld eller i morgen tidlig:p
 
Strimmelen var negativ på morgenurin, denne tok jeg etter å holdt meg og ikke drukket på flere timer senere i dag.
Men har ikke troen likevel, mensen kommer nok i kveld eller i morgen tidlig:p

Okey, men da får jeg litt mer tro, for jeg får ofte mer konsentrert urin på ettermiddagen slik enn på morgenurin. Krysser fingrene for deg. :)
 
Er redd dette kan være falsk strek ja.. Har aldri fått positiv test etter alle disse årene, men har vært borti en gang før en slik falsk positiv clearblue.. Dumme tester som lurer oss :shifty:
 
Back
Topp