Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns den så så rar ut... men det lille vinduet ved siden av krysset, der er 12 dpo sterkere enn 20 dpo? Har det noe å si? Syns iallefall at ene delen av krysset tatt idag var endel sterkereSyns den ser normal ut jeg...![]()
Ja mulig det? Klarer ikke slå meg til ro med noe før jeg får bestilt meg tul FØR uke 12(!). Er 5+0 imorgen. Dersom jeg bestiller time 26 mars bør vi kunne se noe dersom det er liv? Er 6+2 daKanskje ulik mengde fargestoff....
Okei... dumme testerJeg tror ikke det har noe å si... det er forskjellig fargestoff i testene...

Ja,noen er ganske dumme ! Spesielt de derOkei... dumme tester![]()
Ja det er sant... nei huff!Ja,noen er ganske dumme ! Spesielt de der
Men tror du kan slappe avvi ødelegger jo bare for oss selv med denne analyseringen av testene...

Ja mulig det? Klarer ikke slå meg til ro med noe før jeg får bestilt meg tul FØR uke 12(!). Er 5+0 imorgen. Dersom jeg bestiller time 26 mars bør vi kunne se noe dersom det er liv? Er 6+2 da
Tok el tester og tempet samtidig, så er ganske sikker på at jeg hadde el 24.02. Burde jeg kanskje vente til jeg nærmer meg 7? Isåfall må det blir tirsdag etter påske? Da er jeg 7+3.De bør vel kunne se om det er liv daEr du sikker på at du har kommet så langt da? Det er vel bare dager det står om for å kunne se bankende hjerte
Jeg er 4+5 i dag, og fikk TUL i uke 7.
Tok el tester og tempet samtidig, så er ganske sikker på at jeg hadde el 24.02. Burde jeg kanskje vente til jeg nærmer meg 7? Isåfall må det blir tirsdag etter påske? Da er jeg 7+3.