Clearblue plus

babydrøm2018

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
3C1A4C57-A760-4E14-9D28-9B317DC77C38.jpeg Tok denne nå, 4+6, men syns den streken i midten (som går loddrett) var så rar? Halve streken er knall, og resten ikke?
Skal den vannrette streken være «så svak»?

Legger ved den jeg tok 12 dpo
FF91E575-97B8-47F1-BA50-F4379D35E797.jpeg

Kanskje ulik mengde fargestoff....

Syns den ser normal ut jeg... :)

Jeg tror ikke det har noe å si... det er forskjellig fargestoff i testene...

Kanskje ulik mengde fargestoff....
Ja mulig det? Klarer ikke slå meg til ro med noe før jeg får bestilt meg tul FØR uke 12(!). Er 5+0 imorgen. Dersom jeg bestiller time 26 mars bør vi kunne se noe dersom det er liv? Er 6+2 da

Ja mulig det? Klarer ikke slå meg til ro med noe før jeg får bestilt meg tul FØR uke 12(!). Er 5+0 imorgen. Dersom jeg bestiller time 26 mars bør vi kunne se noe dersom det er liv? Er 6+2 da

De bør vel kunne se om det er liv da :) Er du sikker på at du har kommet så langt da? Det er vel bare dager det står om for å kunne se bankende hjerte :) Jeg er 4+5 i dag, og fikk TUL i uke 7.

De bør vel kunne se om det er liv da :) Er du sikker på at du har kommet så langt da? Det er vel bare dager det står om for å kunne se bankende hjerte :) Jeg er 4+5 i dag, og fikk TUL i uke 7.
Tok el tester og tempet samtidig, så er ganske sikker på at jeg hadde el 24.02. Burde jeg kanskje vente til jeg nærmer meg 7? Isåfall må det blir tirsdag etter påske? Da er jeg 7+3.

Tok el tester og tempet samtidig, så er ganske sikker på at jeg hadde el 24.02. Burde jeg kanskje vente til jeg nærmer meg 7? Isåfall må det blir tirsdag etter påske? Da er jeg 7+3.

Det må du føle på selv :) Men for å safe, så er jo 7+3 greit :)

Back
Topp