CLEARBLUE MONITOR

Bkno2009740

Andre møte med forumet
Hei! Jeg har monitoren og bruker den.
Har følt meg litt ‘’annerledes’’ i det siste og brukte graviditetstest uten monitoren! Kan man stole på den? Ser ut til å kimse en strek, men på den andre siden Hvor det er ‘’3D’’ så syns streken bedre.
eggløsning har også vært 1,5 uke forsein, og idag slo den ut. Kan graviditetetesten ha noe med egl å gjøre? Viser graviditetstesten 2 streker uansett på 3D siden? På den andre siden av graviditetstesten er den omtrent ikke synlig .

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med 3D og andre siden… men når jeg har hatt sterk positiv el-test har jeg fått utslag på graviditetstest.. hele tre ganger… kjemperart! Ikke sterkt selvsagt, men jeg ser det ganske tydelig.

Slik som her. Jeg kaller dette 3D siden på testen..
den blå er graviditetstest, mens den lilla er eg!

Vedlegg

• IMG_5354.jpeg
    IMG_5354.jpeg
    491,4 KB · Visninger: 322
Ååh søren! Tok 2 tester. Den ene har en liten strek og den andre har ingenting
Setter du den ikke i monitor? Om den ikke slår ut selv om du er gravid, så har den en følsomhet på 50, i motsetning til tidligtester som har en følsomhet på 10. Så bare å fortsette å teste. Er håp frem til TR dukker opp :)

det er ikke tid for å sette den inn enda:/
Fikk plutselig maksimal på eggløsning idag. Har hatt høy lch verdier i 11 dager også kom maksimal! Så tok jeg en graviditetstest og da kimser jeg en strek!
Oh spennende! Leste nettopp at clearblue er kjent for skyggestrekerr, men vi krysser fingrene

det er ikke tid for å sette den inn enda:/
Fikk plutselig maksimal på eggløsning idag. Har hatt høy lch verdier i 11 dager også kom maksimal! Så tok jeg en graviditetstest og da kimser jeg en strek!
Oh spennende! Leste nettopp at clearblue er kjent for skyggestrekerr, men vi krysser fingrene
Ånei. Men da har du mest sannsynlig eggløsning nå. Brukt monitor før?? Clearblue er kjent for skyggestreker, men tester til monitor er noe annet. Kan ikke sammenligne vanlig tester og tester til monitor. Lykke til.

Ånei. Men da har du mest sannsynlig eggløsning nå. Brukt monitor før?? Clearblue er kjent for skyggestreker, men tester til monitor er noe annet. Kan ikke sammenligne vanlig tester og tester til monitor. Lykke til.
Ja testpinnene til clearblue monitor jeg bruker. Bare rart at man får positiv graviditetstest når man har eggløsning :/ da får vi vente i spenning å se om det sitter snart!

Ja testpinnene til clearblue monitor jeg bruker. Bare rart at man får positiv graviditetstest når man har eggløsning :/ da får vi vente i spenning å se om det sitter snart!
Den er jo ikke positiv. Du kan ikke lese av denne testen på samme måte som en vanlig graviditetstest. Du må sette den inn i monitoren for å finne ut om den er positiv eller ikke

Back
Topp