Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du ikke vet når du hadde eggløsning er det vanskelig å vite, men 1-2 indikerer jo mer en uke 3-4 graviditet enn uke 5 så du er nok tidligere.Hei. Jeg skal i følge første dag i siste mens være 5+1 i dag. Men clearblue viser 1-2 veldig sen eggløsning da? Eller lite hcg? Jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning.
Dessverre kan det betyr begge delene.. Jeg fikk 2-3 da jeg testa 4+3. Anbefaler at du tar strimmeltest til samme tidspunkt hver morgen nå over to dager, så sammenligner du tester tatt med 48 timers mellomrom.Hei. Jeg skal i følge første dag i siste mens være 5+1 i dag. Men clearblue viser 1-2 veldig sen eggløsning da? Eller lite hcg? Jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning.
Ok. Veninner har varierte erfaringer med clearbluen på det jeg tok strimmel fredag, søndag og tirsdag. Sterkere å sterkere strek. Men jeg har også PCOS (noe jeg glemte å nevne, så sykluser er litt opp å ned). Første positive på fredag(13.12) . Kan ha hatt en sen eggløsning da mensen syklusen var litt lang siden det har vært litt variert etter MA i sommer også.Dessverre kan det betyr begge delene.. Jeg fikk 2-3 da jeg testa 4+3. Anbefaler at du tar strimmeltest til samme tidspunkt hver morgen nå over to dager, så sammenligner du tester tatt med 48 timers mellomrom.
Når testet du positivt første gang?
Hvis du testet positivt først 13.12 så vil jeg tror eggløsning var en del senere, ja! De fleste tester jo positivt kanskje 11-12 dpoOk. Veninner har varierte erfaringer med clearbluen på det jeg tok strimmel fredag, søndag og tirsdag. Sterkere å sterkere strek. Men jeg har også PCOS (noe jeg glemte å nevne, så sykluser er litt opp å ned). Første positive på fredag(13.12) . Kan ha hatt en sen eggløsning da mensen syklusen var litt lang siden det har vært litt variert etter MA i sommer også.
Håper på det bare er slik.frykten for å se blod hver gang man går på do er så jævlig etter MA i sommer. vil bare det skal gå fort til 12 ukerHvis du testet positivt først 13.12 så vil jeg tror eggløsning var en del senere, ja! De fleste tester jo positivt kanskje 11-12 dpo
Clearblue er jo også lite upålitelig som andre tester mtp konsentrasjon av urin, noen får "aldri" 3+ selv om de har en vellykket graviditet! Krysser fingrene for at alt ordner seg og at du bare må regne fra eggløsning heller enn første dag i siste mens!
Det skjønner jeg godt! Jeg sjekker enda papiret, selv i uke 19...Håper på det bare er slik.frykten for å se blod hver gang man går på do er så jævlig etter MA i sommer. vil bare det skal gå fort til 12 uker
Er vell en konstant fryktDet skjønner jeg godt! Jeg sjekker enda papiret, selv i uke 19...