Clearblue graviditetstest?

lilleluring

Andre møte med forumet
Hei!
I dag er det akkurat en mnd siden jeg fikk mensen sist, men de siste tre syklusene mine har kun vært på tre uker, det vil jo si jeg er en uke på overtid!
Tok en clearblue graviditetstest tidligere i dag, etter ti min viste den aboslutt ingenting, hverken testvinduet eller det andre. Ble så jeg tenkte testen var deffekt, så jeg kastet den i rasket. Etter et par timer sjekka jeg den i rasket igjen og der var det er kjempe + og en strek i testvinduet. GRAVID, tenkte jeg. Men så står det i bruksanvisningen at testen ikke er gyldig lengre enn ti min..Hva skal jeg tro?
Har nå tatt en ny test(samme test) Og etter tyve min viser heller ikke den noe..
Er jeg gravid, eller ikke?

Den er dessverre ikke positiv, du skal ALDRI se på en test etter 5-10 minutter.

Jeg har selv fått en kjempe strek på en billigtest etter 1 time i søppla.

Pluss CB sine med kryss er nesten aldri i stole på, det er mange her inne som har fått svake kryss før tiden, men ikke vært gravid.(altså den viser at du er gravid når du er det)

Ta A1 eller billigtester sine.

Takk for svar :)
Men hvorfor viser de ikke noe i det heletatt? Nå har den siste testen ligget her i en tim og den viser ingenting på noen av de to rutene..
Er det en annen test jeg kan kjøpe på apoteket som viser et resultat?

Jeg sverger til Clearblue Digital testene...De har aldri tatt feil på meg ihvertfall! Har tatt de på IKM-dagen og da kommer det opp "Gravid 1-2 uker" (2-3 eller 3+ hvis du er lenger på vei) eller "Ikke gravid". Stoler på det når det står svart på hvitt, og man ikke må tyde streker. Men det er forskjellig hva man liker selv:)

Lykke til med testing

ingen ting av de 2 rutene...kommer det heller ikke en strek i test vinduet? For da er det kansje noe feil med testen.

Du kan prøve A1, RFSU, det har også kommet noen nye tester på apoteket, og du kan jo prøve den digitale, men den krever mer hsg.

Nei, det kommer hverken kryss eller strek, eller strek i testvinduet! Synes det er så merkelig.. Og dette er test nr to kjøpt på to forskellige apotek.
Jeg  har jo gjort det rett. Holdt den i urin i 5 sec, så ta på toppen og legge den flat på bakken. Eller?
Tror jeg må kjøpe ny ja, for et svar hadde vært kjekkt :)

mulig det er noen feil med testen da ja...
Men kjøpt en slik til OG en digial...dermed slipper du å lure og tolke

Hmmm legge ut bilde av den testen du tok? ville kjøpt ett annet merke ja eller den digitale.

Glemte å skrive.
Den øverste er etter to timer "stående" i søppelkassa.
Den nederste er etter litt over en time liggende på gulvet...

lilleluring skrev:

Oi, syntes ikke de har blitt så positive om de slår ut falskt altså, men ville tatt en ny en i morra, en annen type :D

Oj.. Den så veldig positiv ut! Er den falsk positiv pleier det bare være en tynn sytråd-strek. Din strek er jo supertydelig! Løp og kjøp ny test, og kanskje en annen enn CB. Lykke til! :-)

oi så rart.. samler du urin i en kopp eller tisser du på pinnen?

Det er mye bedre å samle i kopp synes jeg. Bedre kontroll på at det er urin der det skal. og i rett antall sekund :) men den var da meeeget sterk.. Men det sies en ikke skal stole på resultat etter tiden er gått ut..

Tatt ny test nå, en RFSU.. og den viser to tydelige blå streker :)

Tror den er positiv, selv om den har lagt for lenge. Den som er blank ville jeg ha dyppet på nytt i urin og holdt der til du ser at urin suges langt nok opp i testen. Det er flere ganger jeg har måttet holde den 10 - 20 sek for å få resultat. Ja jeg vet at en test ikke skal brukes to ganger, men jeg tror den ikke er "brukt".

Lykke til...

Back
Topp