Clearblue gikk fra 3+ til 2-3

Bkno4497950

Flørter med forumet
Jeg tok en test tirsdag som viste 3+, da var jeg 6+2 uker. I dag på ettermiddagen var jeg sikkelig tissetrengt og tok en ny test som viste 2-3, jeg er 6+4 idag. Har noen opplevd det samme og hva ble resultatet? Sikkelig stresset, lei meg og sliten

Jeg tok en test tirsdag som viste 3+, da var jeg 6+2 uker. I dag på ettermiddagen var jeg sikkelig tissetrengt og tok en ny test som viste 2-3, jeg er 6+4 idag. Har noen opplevd det samme og hva ble resultatet? Sikkelig stresset, lei meg og sliten
Jeg har opplevd selv at de ikke er helt til å stole på de testene, men hvorfor tok du en en test nå?

Jeg har lest at flere ikke får 3+ på de testene. Du må også huske at de er helt avhengige av at urinen er like konsentrert. Hvis du er ordentlig bekymret ville jeg få målt hcg hos lege og sjekke stigning. Ellers anbefaler jeg at du tester på samme urin (morgenurin gjerne) med 48 timers mellomrom.

Personlig tester jeg kjempedårlig på alt annet enn morgenurin. Alt annet blir alt for utvannet for min del. Lykke til!

Jeg vet ikke hvorfor, hadde en liggende hjemme. Gikk det bra med deg? Og fikk du også 3+ også 2-3?
Jeg har opplevd omvendt at de slår ut på veldig lavt, fikk f. Eks 2-3 ved kun 50 i hcg. Men har lest flere ganger her inne om folk som ikke får 3+ selv om hcg er flere tusen, det må jo betyr at det er noe feil med endel tester.
Hvis du ikke klarer å legge det bort kan du jo gå og ta en UL. Hvis du vet du er 6+4 så bør du se hjerteslag ❤️

Back
Topp