Clearblue gikk fra 3 til 2-3

B

Bambus91

Guest
Noen erfaringer med clearblue? Målte hcg mandag og onsdag denne uken med dobbel stigning. Var 1300 på onsdag. Tok digital torsdag morgen og fikk 3+. Skulle ta en på ettermiddagen i dag og den ble 2-3. Fikk litt noia. Tok strimmeltest og jeg synes virker svakere, men det kan jo være innbilning.

Erfaringer??
 
Som oftest et dårlig tegn, samtidig som torsdag morgen virker litt tidlig å få 3+ med 1300hcg dagen før. Mulig det er mye ulik hcg-konsentrasjon hos deg, du er er vel veldig tidlig enda? Mange må over uke 6 for å få 3+ :)
 
Noen erfaringer med clearblue? Målte hcg mandag og onsdag denne uken med dobbel stigning. Var 1300 på onsdag. Tok digital torsdag morgen og fikk 3+. Skulle ta en på ettermiddagen i dag og den ble 2-3. Fikk litt noia. Tok strimmeltest og jeg synes virker svakere, men det kan jo være innbilning.

Erfaringer??
Hvis hCG er for høy så kan det klikke litt for clearbluen og så viser den 2-3 igjen istedenfor 3+, det skjedde med meg og jeg er 26+5 på vei i dag. Håper og tror at alt er bra ❤️☺️
 
Skjedde det samme med meg i går. Hcg mandag på 574. I går formiddag fikk jeg 3+ (4+6). Tok ny igjen (ikke på morgen urin) og fikk 2-3. Tok en ny igjen litt utpå dagen idag og fortsatt 2-3. Tok strimmel test samtidig alle gangene og streken var litt mindre sterk enn når jeg fikk 3+ i går. Ellers bemerket jeg at urinen min ikke har vært så konsentrert idag. Så hva som skjer aner jeg ikke. Ingen blødning og fortsatt ømme pupper og føler meg gravid på en måte. Så får se i morgen på morgenurin om den er opp til 3+ igjen..
 
Noen erfaringer med clearblue? Målte hcg mandag og onsdag denne uken med dobbel stigning. Var 1300 på onsdag. Tok digital torsdag morgen og fikk 3+. Skulle ta en på ettermiddagen i dag og den ble 2-3. Fikk litt noia. Tok strimmeltest og jeg synes virker svakere, men det kan jo være innbilning.

Erfaringer??
Ellers vil jeg også si at sist graviditet fikk jeg 3+ når jeg var 4+3 på vei og hcg samme dag var på 1400. Så med det kan vi ikke stole på de. De indikerer antall uker og det med hcg for å få 3+ er ivertfall usikkert. Virker som noen av testene gir 3+ ved hcg 1300, og noe evt ikke gir 3+ før langt over 2000 i hcg. Men fikk noia sjæl selvom jeg har erfaring med at de ikke er «riktige»
 
Den testen som viste 3+ var sikkert defekt. For den skal ikke vise 3+ før man har over 2753 i hcg. Så alt er sikkert i skjønneste orden, og du får 3+ igjen snart :Heartred
Screenshot_20240710_194628_Chrome.jpg
 
Noen erfaringer med clearblue? Målte hcg mandag og onsdag denne uken med dobbel stigning. Var 1300 på onsdag. Tok digital torsdag morgen og fikk 3+. Skulle ta en på ettermiddagen i dag og den ble 2-3. Fikk litt noia. Tok strimmeltest og jeg synes virker svakere, men det kan jo være innbilning.

Erfaringer??
Er en grunn til at man burde slutte å teste etterhvert, for det gir bare mer stress! Som du ser på mine tester under trodde jeg at jeg at jeg mistet 19 januar (17 dpo), men jeg er nå 29+3. Stoppet å teste etter hcg viste dobling påfølgende mandag :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_0151.jpeg
    IMG_0151.jpeg
    799,1 KB · Visninger: 56
Back
Topp