Clearblue - Fra 3+ til 2-3?

snorkfrøken.

Andre møte med forumet
Åh, nå er jeg skikkelig redd, jenter! Hadde en Clearblue digital liggende, og klarte ikke la være å teste med den også.. og så viste den bare 2-3 uker!
Det kan ikke stemme, jeg er 5+5 i dag og fikk 3+ for noen dager siden! :( Nå er jeg skikkelig redd for at spiren har gått til grunne der inne, de testene burde jo ikke gå nedover..

Bare en ting å gjøre, gå til legen og ta blodprøver i uka som kommer - for å sjekke om hcg-nivået øker. Lykke til! Håper alt er i sin skjønneste orden:)

Takk for det! Får bestille meg en legetime eller to ja. Æsj. Kunne jeg ikke bare latt være å teste den siste gangen a?

Sniker fra april, men testet du på samme tidspunkt på dagen begge dagene? Det kan jo ha litt å si..

Uhm, nei. Gjorde ikke det. Testet ikke på morgenurin heller.. Men har det så mye å si nå? Er jeg ikke litt for langt på vei for det?

Begge testene var jo positive, og ukeindikatoren er jo etter nivået hcg. Så jeg tror absolutt det kan ha noe å si når på dagen du tester. Lykke til!

Appen <3

Ta med ro snuppe lupp:) disse med ukeindikator kan være litt forskjellige jeg har også hørt at de noen gang kan lese av feil om det er veldig høye verdier av hcg :) så lenge du ikke har noe vondt og ikke har noen blødninger trenger du ikke bekymre deg :) men om du ikke får roet deg er det ingenting i veien med å ta en hcg prøve hos legen:)

Takk jenter! Skal prøve å puste rolig, og vurdere å ta HCG-prøve om jeg ikke klarer å slå meg til ro. Vet at de testene ikke er 120% nøyaktige, men fikk en liten støkk der!
Har ikke blødninger eller smerter, og har ikke fått noen færre symptomer.. men hadde en MA forrige gang jeg var gravid, der jeg gikk flere uker uten å vite at spiren ikke levde lenger. Så er naturlig nok en liten smule stressa denne gangen!

Back
Topp