Clearblue fertilitetsmonitor og p-ring

Maja94

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
✨️Julestjernene2023✨️
Hei! Ganske fersk i prøving. Sluttet med p-ring for et par mnd siden. Bruker clearblue advanced og første mnd etter prevansjon fikk jeg «høy» i 20 dager men ingen «maksimal». Denne prøveperioden er jeg på dag 5 med «høy» nå og på dag 15 i syklusen. Syklusen min var veldig regelmessig før jeg begynte med p-ring for 8 år siden og nesten alltid på 28 dager. Forrige mnd var den på 21 dager. Er det fordi kroppen venner seg til syklus uten prevansjon? Redd jeg ikke får maksimal denne måneden heller…

Er det noen som har blitt gravide uten å få maksimal på monitoren? Må jeg få maksimal for å ha eggløsning? Skulle hatt eggløsning for er par dager siden nå Bare jeg som er redd og stresser med at det plutselig skal ta lang tid med prøving. Første gang jeg ble gravid var det ikke planlagt så det rakk jeg aldri tenke på Tar gjerne i mot råd!
 
Hei. :)

Du får nok mer svar om du legger denne på før svangerskapet og ikke inne på høytider :angelic:

Forøvrig, så er det ikke sikkert syklusen er ordentlig på gli enda (at man har en syklus uten eggløsning eller så.), og det er også mulig at du f.eks har korte LH topper. Da vil ikke alltid monitoren registrere eggløsningen. Jeg vet ikke når du begynte å teste forrige runde, men kan jo godt være at eggløsningen kom litt for raskt og..?
 
Hei. :)

Du får nok mer svar om du legger denne på før svangerskapet og ikke inne på høytider :angelic:

Forøvrig, så er det ikke sikkert syklusen er ordentlig på gli enda (at man har en syklus uten eggløsning eller så.), og det er også mulig at du f.eks har korte LH topper. Da vil ikke alltid monitoren registrere eggløsningen. Jeg vet ikke når du begynte å teste forrige runde, men kan jo godt være at eggløsningen kom litt for raskt og..?
Takk for tips! Jeg så bare en link til planlegging men tenkte ikke over at det var planlegging til høytider :cool::angel8
 
Back
Topp